تاریخ : شنبه، 26 خرداد ماه، 1397
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

استقبال از رکوردار آسیا

شاهین ایزدیار شناگر غیور استان در میان استقبال مسئولین هیأت به مشهد برگشت.

مسابقات بین المللی شنا برلین آلمان 2018 از 17 الی 20 خرداد در این کشور برگزار و شاهین ایزدیار توانست در ماده تخصصی خود، ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S10 به مصاف حریفان رفته و با زمان یک دقیقه و ۷ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه رکورد آسیا را که پیش از این و در جریان بازی های پاراآسیایی اینچئون در اختیار شناگر چینی با زمان یک دقیقه و۸ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه بود، به نام کشورمان به ثبت برساند. وی در این رقابت ها با کسب دو مدال نقره نایب قهرمانی را برای خراسان رضوی به ارمغان آورد.

وی در خصوص عملکردش گفت: با توجه به اینکه تنها چند روز پیش از شروع این مسابقات اعزام تیم قطعی شد، نمی توانم بگویم با آمادگی کامل و صد در صد در مسابقات حضور یافتم اما به لطف خدا توانستم در اکثر ماده ها رکورد خودم را تکرار کنم و در ماده اصلی ام یعنی ۱۰۰ متر کرال پشت نیز توانستم رکورد آسیا را به مدت یک ثانیه و سی صدم ثانیه بشکنم که این اتفاق با توجه به اینکه در اوج آمادگی نبودم، بسیار خوب بود و از بابت آن خوشحالم.

ایزدیار افزود: تمرینات من به صورت منظم در مشهد و زیر نظر آقای مهدی ضیایی در جریان است و نزدیک به هفت سال است که با وی تمرین می کنم و برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز علاوه بر ماده تخصصی ام، ۱۰۰ متر کرال سینه، به مواد۴۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال سینه و ۱۰۰ متر کرال سینه نیز نظر دارم و امیدوارم بتوانم در همه ی مواد یاد شده به مدالهای خوش رنگ دست پیدا کنم .

شناگر جوان تیم ملی تصریح کرد: بیشتر رقیبان آسیایی ما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در این مسابقات بودند از جمله شناگران اندونزی، هند، قزاقستان و ازبکستان و اگرچه رقیب دیرینه من از کشور چین در این مسابقات حضور نداشت، اما موفق شدم رکورد آسیا را که این شناگر در بازی های پاراآسیایی اینچئون به نام خود ثبت کرده بود و تا کنون جابجا نشده بود، ارتقا دهم.

وی در پایان گفت:  از زحمات مربی خودم آقای ضیایی، کادر فنی تیم ملی و مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک و همچنین آقای رضایی رئیس هیأت استان تشکر می کنم .

ایزدیار پس از پایان مسابقات در سالن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با استقبال محمدرضا هراتی دبیر - مجید غفاریان مسئول کمیته شنا و مهدی ضیایی و سعید سنجری مربیان تیم شنا استان به شهر خود بازگشت.

 

 





منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/992/استقبال-از-رکوردار-آسیا/