تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

دیدار تیم والیبال نشسته شرکت مخابرات خراسان با مدیرعامل آن شرکت

 

 مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی با تیم والیبال نشسته این شرکت دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا اعضای تیم والیبال نشسته شرکت مخابرات خراسان رضوی که به عنوان نماینده خراسان رضوی در مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شرکت کرده اند گزارشی از نحوه فعالیت های ورزشی خود در سال جاری را به صورت مکتوب به مدیر عامل شرکت ارائه کردند و سپس به بیان مشکلات و پیشنهادات خود برای بهترشدن راه صعود تیم به مسابقات سوپرلیگ والیبال نشسته در سال آینده پرداختند.

نکاحی رئیس کمیته والیبال نشسته هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی در این جلسه از زحمات مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد تا انشاءالله در سال آینده تیم شرکت مخابرات ضمن کسب جواز ورود به مسابقات سوپرلیگ، نماینده خوب استان خراسان رضوی برای حضور در مسابقات آسیایی و تورنمنت های خارجی باشد. وی همچنین از مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی و معاونین وی خواست تا راه حضور این تیم در مسابقات آینده را هموار ساخته و مساعدت بیشتری با تیم مشهدی داشته باشند.

مهندس کارگزار مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی پس از شنیدن صحبت ها و پیشنهادات بازیکنان به ایراد سخن پرداخت و گفت: ما در سال جاری در مرحله گذر بودیم و اگرچه مشکلاتی در این میان داشتیم ولی یکی از دغدغه های اصلی خود را حفظ و حضور تیم جانبازان و معلولین در قالب تیم والیبال نشسته می دانستیم و لذا با بودجه ای اندک که مطمئن هستم برای حضور در مسابقات دسته یک کم هم است سهمیه را نگهداشتیم و از شما که با همین اعتبار کم باعث افتخار شدید تشکر می کنم.

مهندس کارگزار همچنین اعلام کرد ما قطعاً برای سال آینده تیم والیبال نشسته برنامه هایی داریم و اگر شما به سوپرلیگ کشور هم برسید مطمئناً حمایت بیشتری خواهیم کرد. وی در همین جلسه از معاونین خود خواست تا با تجهیز تیم به لباس های ورزشی با تبلیغات شرکت مخابرات و همراه اول اقدام کنند.

گفتنی است تیم والیبال نشسته شرکت مخابرات خراسان در مرحله اول حضور خود در مسابقات دسته یک کشور موفق به کسب مقام اول شد و بزودی برای حضور در مرحله دوم این مسابقات به ارومیه سفر خواهد کرد.

در پایان جلسه لوح تقدیر فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران توسط علیرضا اختری سرپرست تیم به مدیرعامل شرکت مخابرات اهداء شد.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برای مدیرعامل و اعضای تیم شرکت مخابرات آرزوی توفیق دارد.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/99/دیدار-تیم-والیبال-نشسته-شرکت-مخابرات-خراسان-با-مدیرعامل-آن-شرکت/