تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

تجليل از مدال آوران پاراآسيايي

 مراسم تجليل از مدال آوران مسابقات پاراآسيايي گوانگ ژو برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور استاندار محترم خراسان رضوي و نمايندگان مجلس و جمع زيادي از مسئولين و مقام هاي استان در محل سالن اجتماعات اداره كل تربيت بدني خراسان رضوي برگزار شد ابتدا افشين داوري خيرمقدم حضور همه ميهمانان گفته و گزارش از فعاليت ورزشي مدال آوران ارائه كرد.

داوري گفت: تعداد مدال آوران خراسان رضوي در طول چند سال گذشته در اين استان به چندين برابر رسيده است و اين نشان از همت والاي ورزشكاران و روساي هيأت هاي ورزشي است.

مديركل تربيت بدني در بخش ديگري از سخنان خود تقدير و تشكر ويژه اي از همه عزيزان مدال آور داشت و گفت: اگر بخواهيم كه تعداد مدال هاي استان خراسان در المپيك لندن و بعد از آن افزايش يابد قطعا بايستي تلاش بيشتري داشته باشيم و اعتبار بيشتري هم نياز داريم كه اميدوارم با نظر مساعد استاندار محترم و ورزش دوست اين استان به اين مهم دست يابيم.

دكتر صلاحي استاندار خراسان رضوي سخنران بعدي بود و ضمن ابراز خوشحالي از حضور در اين مراسم گفت: تمام ادارات و سازمان ها بايستي همت كنند و تيم هاي ورزشي را پشتيباني كنند تا انشاءالله به حقيقت مطلق ورزش در استان پهناور و ورزشكار پرور برسيم.

در ادامه اين مراسم، مدال آوران با ذكر صلوات حاضرين به روي سن رفته و هداياي خود را از دست مسئولين استان دريافت كردند.

در حاشيه:

- اين مراسم طبق روال بقيه مراسم با يك ساعت تأخير شروع شد.

- خواندن اسامي ورزشكاران و رتبه كسب شده آنان توسط افشين داوري انجام شد.

- داوري اعلام كرد: طبق قرار گذاشته شده به مدال آوران طلا پنج ميليون تومان و به نقره و برنز هم به ترتيب سه ميليون تومان و دو ميليون تومان هديه مي دهيم.

- نقاشي عكس استاندار خراسان رضوي و تصوير آرامگاه فردوسي كه به شكل بسيار زيبا و هنرمندانه تهيه شده بود توسط خانم هنرمند به دكتر صلاحي هديه شد.

- مديرعامل سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي اعلام كرد: هديه يك ميليون وهشتصدهزار توماني و سفر كربلا به علي نيكو شناگر جانباز مدال آور تقديم مي گردد.

- از سوي سازمان بهزيستي مبالغي به عنوان هديه به مدال آوران معلول نيز تقديم مي شود

- آيت الهي رئيس فدراسيون شنا كه ميهمان ويژه مراسم بود نيز يك ماه اردوي كويت را به شناگران مدال آور خراسان رضوي (علي نيكو - حسن غمخواه و مربي آنها مهدي ضيايي) هديه داد

- در خاتمه مراسم همه مدال آوران با استاندار خراسان رضوي و نمايندگان مردم خراسان در مجلس شوراي اسلامي عكس يادگاري گرفتند

- در طبقه همكف اداره كل تربيت بدني خراسان رضوي وسايل پذيرايي از ميهمانان به طرز زيبايي فراهم شده بود كه تحسين همگان را برانگيخت






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/98/تجليل-از-مدال-آوران-پاراآسيايي/