تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

ورود افتخارآفرینان خراسانی به مشهد

دیروز فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد غرق در شادی بود. از هر طرف که نگاه میکردی صدای قهرمان خوش آمدی به گوش می رسید. هلهله بود و تبریک، صلوات بود و صدای تبریک.

مراسم استقبال قهرمانان و ورزشکاران اعزامی به گوانگ ژو 2010 با شکوه فراوان در محل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی و معاونین ایشان، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و معاونین ایشان، معاونین توانبخشی سازمان بهزیستی خراسان رضوی و دیگر مسئولین استان و جمع زیادی از مردم ورزش دوست و همچنین خانواده های ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی برگزار شد، به محض ورود قهرمانان به فرودگاه، صدای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران که توسط گروه موزیک ارتش نواخته می شد، شور و هیجان فوق العاده ای به مراسم داد.

دسته های گل توسط مسئولین و خانواده های ورزشکاران در میان شادمانی به گردن آنان آویخته شد و به همه این عزیزان تبریک گفته شد.

برخی از ورزشکاران از شلوغی مراسم استقبال به وجد آمده و آن را غافلگیرکننده می دانستند. خبرنگاران و عکاسان رسانه ها و صدا و سیما که الحق همکاری همیشگی و خالصانه ای با هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی و ورزشکاران تحت پوشش این هیأت دارند، به دنبال قهرمانان بودند و با آنان مصاحبه میکردند.

افشین داوری مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور گرم خبرنگاران و مردم گفت: برای من هم افتخاری است که به استقبال قهرمانان و جانبازان و معلولین بیایم.

عابدین مقدم رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، برای همه ورزشکاران جانباز و معلول که دل مردم را شاد کرده اند آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

دکتر پوریوسف معاون توانبخشی سازمان بهزیستی خراسان رضوی نیز حضور در مراسم استقبال ورزشکاران جانباز و معلول را سعادتی برای خود می دانست.

اسامی اعزام شدگان: هادی رضایی (سرمربی) - رضا احمدی (سرمربی) - مهدی ضیایی (مربی) - ملیحه دهنوی (مربی) - سکینه قاسم پور (مربی) - وحید نیک فرجام (مربی)

ورزشکاران: شهاب ریحانی - راضیه شیرمحمدی (تیر و کمان) - معصومه زارعی - زهرا گل - زهرا دلخوش (والیبال نشسته) - حسن غمخواه - علی نیکو - مجتبی تروال (شنا)

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان در همینجا لازم می داند از همکاری و مساعدت خالصانه ای که مدیرکل محترم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و جناب آقای بهمنی و همینطور نیروهای انتظامی و حراست فرودگاه جهت این مراسم داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/94/ورود-افتخارآفرینان-خراسانی-به-مشهد/