تاریخ : پنجشنبه، 27 مهر ماه، 1396
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

همایش روز ملی پارالمپیک

مراسم با شکوه روز ملی پارالمپیک با حضور بیش از 2000 نفر جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مدیران و مسئولین استان حضور داشتند.

کوروش صبوریان در همایش ملی پارالمپیک که به مناسبت روز ملی پارالمپیک در سالن شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران معلول نشان دادند که معلولیت محدودیت نیست و برای افتخارآفرینی کشور خود تلاش خواهند کرد و من خیلی خوشحال هستم که روز جهانی پارالمپیک همزمان شد با هفته تربیت بدنی و امیدوارم با فرهنگ و امید که این ورزشکاران دارند بتوانند روزهای خوبی را سپری کنند.

وی ادامه داد: همواره ورزشکاران جانبازان و معلولین نشان‌ داده‌اند که پر افتخار ترین ورزشکاران می‌توانند باشند و برای کشور خود افتخار آفرینی کنند و جا دارد از تمامی کسانی که به سلامتی و ورزش این ورزشکاران کمک می‌کنند تشکر ویژ‌ه‌ای داشته باشم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ورزشکاران جانباز و معلول افتخار کشور و شهر مشهد هستند و باید تمامی دستگاه‌ها به نیاز‌های آنان توجه کنند.

محمدرضا حیدری در همایش روز ملی پارالمپیک بیان کرد: جامعه معلولین بخشی از شهروندان را تشکیل می‌دهند و همچون باقی جامعه سهمی از سرانه‌ها و زیر ساخت‌هایی که برای دیگر آحاد جامعه ایجاد می‌شود را دارند.

وی افزود: این قشر ظاهرا ناتوان هستند اما اراده بسیار قوی تری از اکثر افراد ظاهرا توانمند دارند، خداوند با قراردادن ظرفیت‌های خاص در این انسان‌ها آن را توانمند ساخته است برای ما بسیار ارزشمند است که بتوانیم برای این عزیزان به خصوص افتخار آفرینان ورزشی کاری انجام دهیم






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/910/همایش-روز-ملی-پارالمپیک/