تاریخ : چهارشنبه، 10 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

بدرقه مربیان و ورزشکاران اعزامی به گوانگ ژو

 مراسم بدرقه رسمی مربیان و ورزشکاران جانباز و معلول خراسان رضوی اعزامی به مسابقات آسیایی گوانگ ژو 2010 انجام شد.

این مراسم باشکوه با حضور افشین داوری، مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی و معاونین ایشان در محل هتل بزرگ طرقبه در حالی برگزار شد که تمام ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی چین در این جلسه شرکت داشتند.

در ابتدای مراسم هادی رضایی، رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به میهمانان از مدیرکل و معاونین تربیت بدنی خراسان رضوی قدردانی و تشکر کرد. هم بخاطر پذیرش دعوت هیأت برای حضور در این مراسم و هم بخاطر حمایت های همیشگی و خوبی که در تمام موارد از هیأت خراسان رضوی داشته اند.

هوشنگ ولی پور، رئیس تربیت بدنی مشهد نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، ابتدا پیشنهاد تشکیل هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین شهرستان مشهد را ارائه کرد که با استقبال مواجه و قرار شد انشاءالله پس از بازگشت مسافران گوانگ ژو، این هیأت تشکیل و تأسیس شود. ولی پور در خاتمه، آمادگی خود را جهت همه گونه همکاری با هیأت اعلام و گفت: من هم دلم می خواهد در شادی شما سهمی داشته باشم و ضمن اینکه آرزوی قلبی خود را که کسب مدال های طلای شما عزیزان در این مسابقات است، انشاءالله در مراسمی ما هم پاداش ناقابلی را تقدیم مدال آوران خواهیم کرد.

در بخش پایانی مراسم، افشین داوری مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی از حضور خود در جلسه ابراز خشنودی کرده و گفت: خوشحالم که باز هم در جمع شما هستم و برخود می بالم که 20 مربی، ورزشکار جانباز، معلول و نابینای خراسانی به این مسابقات اعزام می شوند و همت شما بزرگواران برای رسیدن به این آوردگاه جای افتخار است. وی با بیان اینکه سازمان تربیت بدنی در سالجاری با نظر مساعد و همت بلند دکتر سعیدلو دچار تحول عظیمی در ورزش کشور شده، اعلام کرد: پاداشی برای مدال آوران در نظر گرفته شده که به امیدخدا در مراسمی پس از بازگشت تقدیم خواهد شد.

اسامی مربیان، ورزشکاران اعزامی به مسابقات گوانگ ژو: هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته - رضا احمدی، سرمربی تیم ملی تیراندازی - مهدی ضیایی، مربی تیم ملی شنا - وحید نیک فرجام، مربی تیم ملی بوچیا - سکینه قاسم پور، مربی تیم ملی تیر و کمان بانوان - ملیحه دهنوی، مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان - معصومه زارعی، زهرا گل، زهرا دلخوش ورزشکاران تیم ملی والیبال نشسته - راضیه شیرمحمدی - شهاب ریحانی ورزشکاران تیر و کمان - مجتبی تروال، علی نیکو، حسن غمخواه ورزشکاران شنا

در حاشیه مراسم:

- تلاوت قرآن مجید آغازین مراسم توسط محمد محمدی شناگر جانباز خراسان رضوی انجام شد

- سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گوشی موبایل پخش شد

- پس از قول پاداش توسط هوشنگ ولی پور به مدال آوران، همه حاضرین برای وی دست زده و او را تشویق کردند

- اجرای برنامه زنده تقلید صدا توسط هنرمند حاضر در مراسم سبب شادی و نشاط حاضرین شده و با تشویق آنها روبرو شد

- افشین داوری در ابتدای سخنان خود گفت این که قرار است من روی صندلی بنشینم، دلیل بر طولانی شدن مدت سخنرانی من نیست

- قول پاداش نقدی 5 - 3 و 2 میلیون تومانی برای مدال های طلا، نقره و برنز از سوی افشین داوری، با تشویق شدید و کف زدن حاضرین و ورزشکاران مواجه شد

- به همه مربیان، ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاداش نقدی داده شد

- مراسم با پذیرایی شام کلیه میهمانان خاتمه یافت






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/82/بدرقه-مربیان-و-ورزشکاران-اعزامی-به-گوانگ-ژو/