تاریخ : چهارشنبه، 10 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

جشن بزرگ غـدیر

 

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی جشن بزرگ غدیر با خیل عظیمی از ورزشکاران، مسئولین و مردم عاشق اهل بیت و مولا علی در محل سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی 15 خرداد در دو شب متوالی (شب عید غدیرخم و روز عید) برگزار شد.

این مراسم با همکاری موسسه رهروان غدیر در دوبخش بزرگسالان و کودکان در حالی برگزار شد که در قسمت کودکان و نوجوانان، مجری جداگانه ای داشت و تمام فعالیت مربوط به این گروه بود. در سالن و در بخش بزرگسالان نیز مدیحه سرایی ولایت، تواشیح و سخنرانی انجام شد.

استاد عدالتیان و استاد حورایی دو سخنران ارزشمند این جشن بودند که در سخنانی بسیار زیبا و جذاب به انتخاب شایسته و خداخواهانه امیرالمومنین اشاره کرده و از مردم خواستند که این روز را در خانواده خود اهمیت داده و به هر نحوی در خانواده غدیر را جشن بگیرند. در ادامه این سخنرانی مجلس پرسش و پاسخ به صورت واقعاً دلپسند شروع شد و میهمانان با ارائه سئوال کتبی به حضور اساتید محترم، پاسخ خود را از ایشان دریافت می کردند.

گفتنی است در طول این مراسم، هدایای ارزشمندی نیز از سوی میزبان به خانم ها و آقایان حاضر در سالن تقدیم شد.

این مراسم تا ساعت 10 شب به طول انجامید و هردوشب نظرخواهی نیز از مردم حاضر شد که تماماً از این جشن ابراز رضایت کرده و برای برگزار کنندگان آرزوی موفقیت کردند.

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضویهیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضویهیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضویهیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/81/جشن-بزرگ-غـدیر/