تاریخ : سه شنبه، 9 آذر ماه، 1395
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

افتخاری دیگر برای خراسان رضوی

مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا به میزبانی بانکوک در کشور تایلند برگزار شد و امروز به کار خود پایان می دهد. در حاشیه ی برگزاری پنجمین مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا، 3 نماینده ایران به عنوان برترین های آسیا معرفی شدند.

از میان 9 جایزه ی ارائه شده در حوزه ورزش معلولان هادی رضایی به دلیل موفقیت تیم والیبال نشسته طی 2 سال اخیر و قهرمانی در بازی های پارالمپیک ریو موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد.

رئیس هیأت خراسان رضوی در این خصوص اظهار داشت: مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا هر دو سال یکبار برگزار می شود و از برترین های آسیا طی این دو سال تقدیر بعمل می آید. این جوایز به بهترین تیم، بهترین ورزشکار زن، بهترین ورزشکار مرد، بهترین عکاس و افرادی که در توسعه ورزش معلولین فعالیت های چشمگیری داشتند اهدا می شود.

رضایی افزود: والیبال نشسته ی ایران طی دو سال اخیر موفق به کسب 4 عنوان قهرمانی پی درپی  از رویدادهای آسیایی و جهانی شد. بازی های پاراآسیایی اینچئون، جام بین قاره ای به میزبانی چین، مسابقات آسیایی به میزبانی مشهد مقدس و در نهایت بازی های پارالمپیک ریو، رویدادهایی بودند که تیم والیبال نشسته ایران توانست بهترین عناوین را از آنها بدست آورد.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/786/افتخاری-دیگر-برای-خراسان-رضوی/