تاریخ : سه شنبه، 11 آبان ماه، 1395
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

راه اندازی رشته دراگون بوت در هیأت

امروزه در راستای پیشرفت ورزش استان در ابعاد مختلف حرفه ای و قهرمانی و همگانی چنانچه بتوانیم با هیأت های ورزشی استان تعامل و همکاری کنیم،کمک شایان توجهی به رشد و پیشرفت ورزش استان خواهیم کرد.

هادی رضایی در محل دفتر هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان دیداری با انجمن های ورزشی استان و نایب رییس این هیأت و مسوول کمیته دراگون بوت این هیأت نشستی برگزار کرد و گفت:معلولین و جانبازان هدف دار ورزش کرده و برای موفقیت و روی سکو رفتن تلاش می کنند اما ما برای رشد ورزش همگانی این قشر تلاش خواهیم کرد.

محسن قهرمانی با اشاره به تعدد کمیته های هیأت انجمن های ورزشی خاطرنشان کرد: آماده همه نوع همکاری با هیأت جانبازان و معلولین استان هستیم و انشالله بتوانیم در کمیته های مختلف ورزش معلولین را راه اندازی کنیم،لذا تعامل بین هیأت های ورزشی استان به نفع ورزش خراسان رضوی است.

صدرزاده رییس کمیته دراگون بوت انجمن های ورزشی در این جلسه عنوان کرد: در صورت تفاهم نامه این رشته به زودی برای معلولین و جانبازان استان راه اندازی خواهد شد و یک قایق مخصوص توسط فدراسیون به این جامعه ورزشی اهدا می شود میشود.

در پایان هادی رضایی ابراز امیدواری کرد که راه اندازی رشته دراگون بوت که ورزش سرگرم کننده و مفرح است در بعد همگانی ورزش بتواند شادی نشاط را برای معلولین و به خصوص جانبازان فراهم آورد و پایان هفته خوبی را به همراه خانواده خود داشته باشند.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/773/راه-اندازی-رشته-دراگون-بوت-در-هیأت/