تاریخ : چهارشنبه، 10 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

منطقه سه مشهد قهرمان استان شد

 

 مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جانبازان استان در نیشابور انجام شد. این دیدارها از 10 آبان ماه شروع و همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی به پایان رسید.

نکاحی رئیس کمیته والیبال نشسته استان اعلام کرد: مسابقات والیبال نشسته جانبازان استان با حضور 7 تیم: نیشابور - تربت حیدریه - سبزوار - قوچان - کاشمر - منطقه سه - منطقه یک بمدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

وی همچنین اعلام داشت: دیدار رده بندی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان را تیم های منطقه یک و قوچان برگزار کردند که تیم منطقه یک سه بر یک مغلوب قوچان شد. دیدار پایانی را هم که الحق مسابقه جذاب و بسیار زیبایی بود منطقه یک سه بر دو برد و قهرمان این دوره مسابقات شد.

رئیس کمیته والیبال نشسته خراسان رضوی با ذکر این نکته که مسابقات مذکور، انتخابی تیم جانبازان استان خراسان رضوی است گفت: بزودی اسامی نفرات برتر اعلام و از ایشان جهت چند اردوی تدارکاتی دعوت خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی کشور که انشاءالله در بهمن ماه برگزار می شود حضوری قدرتمند داشته باشیم.

اسامی بازیکنان تیم منطقه سه : محمدحسین پرستار حرمی - غلامعلی ازگیا - محمد مصطفوی - ابوالفضل اسماعیلی - علی اصغر پورطاهونچی - هادی لطفی نیا - علیرضا اختری -

مربی: مهدی مظاهری نیا           سرپرست: سیدعبدالله هوشیار






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/77/منطقه-سه-مشهد-قهرمان-استان-شد/