تاریخ : يكشنبه، 2 آبان ماه، 1395
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

با پرچمدار کاروان منا در مسابقات بوچیا

در خلال رقابت های بوچیا قهرمانی کشور بانوان در مشهد، خانم عشرت کردستانی پرچمدار کاروان شهدای منا در پارالمپیک ریو 2016 را که در کسوت سرپرستی تیم کرمان به مشهد سفر کرده بود دیدیم، او با علاقه تمام به سئوالات ما پاسخ داد. 

کردستانی پوشیدن لباس احرام و به دست گرفتن پرچم مقدس ایران در ریو 2016 را هم افتخار خود دانست و هم گفت این کار یک نوع همدردی با خانواده های شهدای منا بود که امیدوارم خداوند به همه آنها صبر عنایت کند. وی همچنین به علاقه خود به دوومیدانی و تیر و کمان اشاره کرد و گفت: اگر والیبال نشسته نبود حتماً به یکی از این رشته ها مراجعه می کردم. او آینده والیبال نشسته بانوان کشور را در صورت ادامه داشتن اردوهای تیم ملی و تزریق چند بازیکن جدید و علاقمند به این رشته را بسیار روشن دانسته و به انتخاب سه نفر از اعضای تیم ایران در ترکیب 10 بازیکن برتر پارالمپیک هم اشاره کرد.

پرجمدار کاروان منا در پاسخ سوال استقبال مسئولین کرمان از شما چگونه بود، گفت: بهتر است هم به بدرقه اشاره کنم و هم به استقبال مسئولین از ورزشکاران. واقعاً بی نظیر بود، استاندار و تمام مسئولین و مدیران کرمان در استقبال شرکت کردند و علاوه بر هدایای زیاد خود، به خواسته یک یک ورزشکاران پارالمپیک توجه کردند که من باز هم در همینجا از آنان تشکر و قدردانی می کنم.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برای این بانوی قهرمان آرزوی موفقیت و سلامتی دارد.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/768/با-پرچمدار-کاروان-منا-در-مسابقات-بوچیا/