تاریخ : چهارشنبه، 10 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

جلسه هماهنگی داوران والیبال نشسته

داوران ما تمام سعی خود را برای تقویت توان خود در قضاوت و تصمیم گیری در لحظات خاص مسابقات والیبال بکار ببرند.


این مطلب را مسعود ذوقی مسئول کمیته داوران والیبال نشسته هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین در جلسه هماهنگی داوران که هر 15 روز یک بار در محل سالن تختی، محل انجام تمرینات تیم والیبال نشسته خراسان برگزار میگردد گفت. ذوقی از داوران جوان خواست تا با حضور در این سالن و داوری تمرینات، تجربه خود را در قضاوت افزایش داده و برای مسابقات رده بالای کشور آماده نمایند.

مسئول کمیته داوران همچنین این داوران را به دیدن از مسابقه والیبال ایستاده سوپرلیگ باشگاهی کشور که در سالن مهران مشهد برگزار میشود دعوت کرده و گفت: من جای مشخصی  را برای شما تعیین می کنم و شما خارج از روال اصلی مسابقه، برای تمرین بیشتر جدول منشی را به صورت کامل و رسمی بنویسید و این مسابقات می تواند کمک خوبی برای تقویت شما باشد.

مهدی نکاحی رئیس کمیته والیبال نشسته هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی در ابتدای این جلسه از داورانی که در طول مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان در شهر خواف همکاری کرده بودند تشکر کرده و برای تک تک آنان آرزوی موفقیت روزافزون نمود.

قابل ذکر است مقرر شد که در این جلسات از سوی مسئول کمیته داوران سئوالاتی به صورت کتبی تهیه و در اختیار داوران گذاشته شود و آنان در همان جلسه پاسخ سئوالات را ارائه و سپس راهنمایی و رهنمودهای لازم ارائه شود.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/7/جلسه-هماهنگی-داوران-والیبال-نشسته/