تاریخ : يكشنبه، 16 اسفند ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

مجمع عمومی سالانه هیأت خراسان رضوی

مجمع عمومی سالانه هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی با حضور ریاست فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل بهزیستی و اعضای مجمع برگزار گردید.

هادی رضایی  در این مجمع اظهار داشت : هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی در سال جاری 450 میلیون درآمد و 470 میلیون هزینه داشته است که گزارش حسابرسی و عملکرد مالی به صورت شفاف قابل دسترسی است.
وی افزود: در هیات جانبازان و معلولین همچنین محلی برای کسب درآمد به عنوان اسپانسر و کمک سایر ارگان‌ها وجود دارد که این منابع همه برای به چرخش درآوردن ورزش جانبازان و معلولین هزینه شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: در سال 83 هیات خراسان رضوی در رتبه 5 کشور قرار داشت در سال 85 به رتبه سوم رسیدیم و با فعالیت‌هایی که در سال 93 انجام دادیم توانستیم امسال رتبه برتر کشور را کسب کنیم، ما از لجاظ قهرمانی اول هستیم اما در زیرساخت‌ها شرایط خوبی نداریم.
وی ادامه داد: برخی ارگان‌ها مانند بنیاد شهید، بهزیستی، شهرداری و سایر نهاد‌ها در استان‌های دیگر مجموعه دارند اما متاسفانه در خراسان رضوی فقط اداره کل ورزش و جوانان است که به هیات کمک می‌کند و پشتیبان ورزش جانبازان و معلولین است.
رئیس هیات جانبازان و معلولین با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مهر رضوی اقدامی ارزشمند و در جهت پرورش استعداد‌های ورزش جانبازان و معلولین بود،  خاطرنشان کرد: جشنواره مهر رضوی که امسال برگزار شد در نوع خود حرکت بی نظیری بود، برگزاری چنین جشنواره‌ای نیازمند هزینه و برنامه‌ریزی داشت و کار دشواری برای مجموعه استان خراسان رضوی بود اما با پشتیبانی آستان قدس رضوی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این جشنواره به خوبی برگزار شد.
رضایی با تاکید بر اینکه تمامی رشته‌های ما در کورس قهرمانی در حال رقابت هستند، گفت: در جشنواره ورزشی که برای ورزشکاران زیر 23 سال برگزار شد در 15 رشته ورزشی که کاپ توزیع می‌شد خراسان رضوی توانست در 7 رشته قهرمان و در یک رشته نایب قهرمان شود و این نتیجه نشان از توان بالاییی استان ما در سطح کشوردارد.

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز اذعان داشت: هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی از برترین‌ هیات‌های کشور است البته انتظار هم از این استان به همین اندازه است زیرا نیروی انسانی متخصصی در این استان وجود دارد.
وی افزود: جانبازان و معلولین فقط متعلق به ورزش و جوانان نیستند بلکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به ما کمک کنند در برخی از مناطق شهری توسط نهاد‌های مختلف مانند شهرداری و یا ارگان‌های دولتی می‌توان فضا و اماکن ورزشی در اختیار این قشر از جامعه قرار داد.
صبوریان خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد به کمک ورزش قهرمانی بیاید ما قهرمانان بیشتری را به کشور و جهان معرفی خواهیم کردريال امسال ما چندین ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی داریم اما بازهم ظرفیت هست که تعداد این افراد افزایش داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر یک ورزشکار به سطوح بالا و قهرمانی دست یابد قطعا تنها نیست و یک مجموعه پشتش است ما در استان خراسان رضوی از ورزشکاران و قهرمانانمان حمایت می‌کنیم اما باید ارگان‌های دیگر هم به این فکر باشند

محمود خسروی وفا  رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین نیز با اشاره به اینکه گزارشات مالی و عملکرد هیات استان باید توسط مجمع تایید شود همچنین باید در مجامع استانی باید در خصوص مشکلات و کمبود‌ها بحث و مشورت شود گفت: اگر بنا باشد در مجمع بحثی و انتقادی طرح نشود در ادامه راه نباید از سوی هیچ یک از افراد کم کاری شاهد باشیم، در شرایطی که خراسان رضوی توانسته با کمک اداره کل ورزش و جوانان بهترین شرایط را در کشور داشته باشد همه باید کمک کنیم تا در مسابقات بین المللی هم موفق باشیم.
خسروی وفا با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی، حاطرنشان کرد: هنوز باید تلاش کرد، سال آینده باید بهترین باشیم و از نام و اعتبار کشورمان محافظت کنیم، هنوز به افزایش سهمیه در پارالمپیک امیدوارم در حال حاضر 78 نفر سهمیه کسب کرده‌اند اما با توجه به مسابقات پیش رو این تعداد به بیش از 80 نفر افزایش خواهد داشت.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: رشته‌های تیمی کشورمان عملکرد خوبی در چند سال گذشته داشته‌اند امیدوارم در ادامه راه موفق باشند، خراسان رضوی باید بیش از پیش تلاش کند انتظار از این استان بسیار است امیدوارم بتوانیم شاهد قهرمانان بتشری در رشته‌های مختلف ورزشیاز این استان باشیم.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/673/مجمع-عمومی-سالانه-هیأت-خراسان-رضوی/