تاریخ : يكشنبه، 1 شهريور ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

دستاوزدهای جشنواره مهررضوی

رئیس هیأت خراسان رضوی دستاوردهای مهم جشنواره مهررضوی را اعلام کرد.



سرپرست کل جشنواره مهررضوی گفت : استعدادیابی گام اول است و با بررسی به عمل آمده نیمی از ورزشکاران جشنواره توانایی شرکت در مسابقات پاراآسیایی اندونزی را دارند

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی هادی رضایی ، سرپرست کل جشنواره مهر رضوی در خصوص دستاوردهای این برنامه بزرگ گفت : به صورت کلی می توان گفت که برگزاری این رویداد بزرگ باعث شد که بتوانیم در آینده بر روی پشتوانه های ورزش جانبازان و معلولین حساب باز کنیم .

رضایی افزود : حضور این تعداد ورزشکار جوان در یک رویداد ورزشی بی سابقه بود و این فرصت را برای ما ایجاد کرد که از پتانسیل موجود در این افراد استفاده کنیم .

سرپرست کل جشنواره خاطر نشان کرد : می توان گفت نیمی از ورزشکارانی که در این مسابقات استعداد یابی و شناسایی شدند ، قابلیت این را دارند که در رقابت های پارا آسیایی اندونزی در سال 2018 ، به عنوان ملی پوش در رشته های مختلف حضور داشته باشند . البته این اتفاق منوط به برنامه ریزی هایی هست که از حالا به بعد برای این نفرات انجام می شود و استعداد یابی اگرچه گام بزرگی است ، اما قدم اول است و بعد از آن پرورش و هدایت این ورزشکاران در مسیر درست است که می تواند زمینه افتخار آفرینی و مدال آوری آنها را فراهم کند .

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی افزود : از دیگر مزایای برگزاری این برنامه ، ایجاد رقابت بین ورزشکاران قدیم با ورزشکاران تازه اضافه شده به بدنه ورزش جانبازان و معلولین است . این رقابت سالم می تواند زمینه پویایی هر چه بیشتر ورزشکاران در رشته های مختلف را فراهم کند و کیفیت عملکرد آنها را نیز بالاتر ببرد .

رضایی در پایان اعلام کرد : با پایان یافتن مسابقات ، نتایج و دستاوردهای استان های مختلف در حال بررسی کارشناسی است و به زودی پس از اتمام آن ، گزارشی تحلیلی از جشنواره که در برگیرنده نکات خوبی نیز هست ، منتشر خواهد شد .

گفتنی است نخستین جشنواره بزرگ فرهنگی ، ورزشی مهر رضوی ، ویژه ورزشکاران جوان دارای معلولیت زیر 25 سال ، از 20 تا 25 مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد .




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/603/دستاوزدهای-جشنواره-مهررضوی/