تاریخ : يكشنبه، 1 شهريور ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

والیبال نشسته باشگاه های جهان در مشهد

مسابقات والیبال نشسته باشگاه های جهان به میزبانی هیأت خراسان رضوی درمشهد برگزار می شود.



سرمربی تیم ملی والیبال نشسته : مسابقات قهرمانی والیبال نشسته باشگاه های جهان از 30 آبان تا 10 آذر به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر مشهد مقدس برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی ، هادی رضایی گفت : رقابت های قهرمانی والیبال نشسته باشگاه های جهان که مقرر بود شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار شود ، به تعویق افتاد .

هادی رضایی ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت : این مسابقات قرار بود از 25 شهریور ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شود که به دلیل مصادف شدن آن با مسابقات قهرمانی والیبال نشسته اروپا و درخواست تیم های اروپایی مبنی بر عقب افتادن زمان برگزاری مسابقات ، این رقابت ها از 30 آبان تا 10 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

وی افزود : فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حمایت مالی باشگاه ثامن الحجج (ع) ، این مسابقات را برگزار می کند و نماینده ایران نیز تیم باشگاه ثامن الحجج (ع) خواهد بود .

رضایی خاطر نشان کرد : تا کنون 9 تیم برای شرکت در این رویداد ، اعلام آمادگی کرده اند و با توجه به اینکه این مسابقات پس از رقابت های والیبال نشسته قهرمانی اروپا برگزار خواهد شد ، پیش بینی می شود تیم های بیشتری برای شرکت در آن اعلام آمادگی کنند . 




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/602/والیبال-نشسته-باشگاه-های-جهان-در-مشهد/