تاریخ : چهارشنبه، 10 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

جلسه وزنه برداران خراسان با مسئولین هیأت

 تعدادی از ورزشکاران تیم وزنه برداری خراسان رضوی با رئیس و دبیر هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی دیدار کردند.


در این دیدار که به درخواست وزنه برداران خراسانی برگزار شد، این عزیزان مشکلات و معضلات موجود در وزنه برداری خراسان را مطرح و خواستار رفع این مشکلات شدند.

رضایی رئیس هیأت ضمن ابراز خوشحالی از حضور وزنه برداران در جلسه پس از استماع حرف نامبردگان، به تک تک این مشکلات پاسخ داده و برای کمبود تجهیزات و وسایل نیز دستور اقدام صادر کرد.

رئیس هیأت خراسان رضوی از عدم اطلاع رسانی بموقع رئیس کمیته، مربی و ورزشکاران وزنه برداری خراسان گله کرده و اعلام داشت من وظیفه حمایت، رفع مشکل و تأمین امکانات در حد توان هیأت را دارم و فکر می کنم تا حالا در این مورد کوتاهی نداشته ام.

اگر کمبودی بوده به واسطه عدم اطلاع بوده و من واقعاً متأسفم که تا کنون هیچ موردی گزارش نشده است. سال گذشته تقاضای ترمیم محل سالن وزنه برداری شد، تقاضای یکسری وسایل و تجهیزات شد که تماماً در حد توان ریالی هیأت تهیه و در اختیار گذاشته شد. امیدوارم که همه این مشکلات حل شده و ما بزودی انشاءالله شاهد قهرمانی تیم خراسان در مسابقات کشور باشیم.

محمد هراتی، دبیر هیأت در این جلسه حضور داشته و قول داد در اولین تمرین تیم وزنه برداری خراسان رضوی حاضر و مشکلات را از نزدیک دیده و تمام سعی خود را برای رفع این معضلات بکار ببرد.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/6/جلسه-وزنه-برداران-خراسان-با-مسئولین-هیأت/