تاریخ : يكشنبه، 18 مرداد ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

نشست خبری اعضای ستاد جشنواره مهررضوی

نشست خبری اعضای ستاد جشنواره مهررضوی در مشهد برگزار شد.

 



در این نشست خبری کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین یوسفی مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، هادی رضایی رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی و جمع کثیری از خبرنگاران و روزنامه نگاران در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای نشست هادی رضایی روز خبرنگار را تبریک گفت و تشکر صمیمانه داشت از مدیرکل استان، آستان قدس و اعلام کرد حدود 2000 نفر ورزشکار، مربی، داور در آن حضور دارند که نه تنها در کشور بی نظیر است که در جهان هم قابل تأمل بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هم در پاسخ به این سئوال که آینده نگری برگزاری این جشنواره چیست، اذعان داشت: فدراسیون جانبازان و معلولین تصمیم گرفت که جشنواره برگزار شود و دو هدف را دنبال می کرد، اول اینکه مشهد انجام شود و خواستند که بنام مقدس حضرت رضا مزین شود و ما هم استقبال کردیم و با جناب یوسفی که مذاکره کردیم ایشان هم خوشحال شده و قبول کردند و به دلیل همزمانی با دهه با برکت کرامت به جشنواره مهررضوی نامگذاری شد و تفاهم نامه سه جانبه امضاء شد. هدف دوم طرح استعدادیابی نیروهای مستعد برای رشته های ورزش معلولین است که امیدواریم نتیجه خوبی در هردو هدف بگیریم تا انشاءالله برای سال های آینده هم بتوانیم برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس هم روز خبرنگار را تبریک گفته و بیان کرد: تعامل با جانبازان و معلولین بسیار پرافتخار است و لذا جشنواره را یکی از اصلی ترین برنامه های دهه کرامت قرار دادیم. به همین خاطر بهترین سرویس را برنامه ریزی کردیم چون این عزیزان زائر حضرت رضا هستند و امکانات خوبی را هم در اختیار آنها قرار دادیم چون ورزشکارند. ما هم سعی در فرهنگ سازی رضوی داریم و لذا دو برنامه تشرف به حرم مطهر حضرت رضا در صبح جمعه و صبح شنبه تدارک دیدیم و برای کلیه این عزیزان بسته های فرهنگی بعنوان هدیه فراهم کردیم.

رئیس هیأت خراسان رضوی در مورد جشنواره اعلام کرد: 1100 ورزشکار آقا، 600 ورزشکار خانم جمعاً در 25 رشته ورزشی در این جشنواره حضور دارند و سهم استان خراسان رضوی هم 110 ورزشکار در آن می باشد. ضمن اینکه در هر رشته چند کارشناس حضور خواهند داشت و تمام ورزشکاران را رصد می کنند و با انتخاب بهترین ها انشاءالله برای شناسایی آنها اقدام خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این نشست با تقدیم هدیه ای از خبرنگاران تقدیر و تشکر شد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/590/نشست-خبری-اعضای-ستاد-جشنواره-مهررضوی/