تاریخ : پنجشنبه، 15 مرداد ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

دیدار اعضای ستاد جشنواره مهررضوی با استاندار خراسان

اعضای ستاد جشنواره مهررضوی با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

 



علی رضا رشیدیان در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشور و اعضای ستاد جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی و ستاد برگزاری والیبال نشسته باشگاه‌های جهان گفت: حفظ سلامت و تندرستی و توجه به این مهم از جمله تاکیدات در آموزه های دین مبین اسلام است.


 

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دولت یازدهم نیز به این امر اهتمام و عنایت خاصی دارد و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم خدمتگزار جانبازان و معلولین باشیم.
استاندار خراسان رضوی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه را از اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای تحقق این موضوع توجه به ورزش و تامین زیر ساخت های آن برای تمامی قشرهای جامعه است به همین دلیل باید بستری فراهم شود تا جانبازان و معلولین بتوانند در کنار دیگر اقشار جامعه به ورزش و دیگر اعمال روزمره بپردازند.


رشیدیان، تامین نیازهای ورزشکاران معلول و جانباز و تمهید امکانات برای حضور موثر آنان در عرصه ها و میادین ورزشی را یک الزام برشمرد و خاطر نشان کرد: دستاورد  این مهم، تقویت خود باوری و ایجاد روحیه  نشاط برای قشر مذکور خواهد بود.
وی کسب مدال های رنگین، اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی و کسب سهمیه بازی های المپیک توسط جانبازان و معلولان کشور،  نشان از توانمندی بالا و ظرفیت آنان دارد که باید از آن به نحو شایسته ای استفاده شود.


استاندار خراسان رضوی به برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: باید برای اجرای  هرچه با شکوه تر این جشنواره برنامه ریزی کرد.
رشیدیان با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017، افزود: باید از ظرفیت ورزش و تقویت ارزش های دینی در کنار بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، استفاده کنیم.  

 

 لازم به ذکر است حاج محمود خسروی وفا ریاست محترم فدراسیون، کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان، یوسفی مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس و هادی رضایی رئیس هیأت استان توضیحاتی در مورد برگزاری این جشنواره ارائه کردند.
 




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/588/دیدار-اعضای-ستاد-جشنواره-مهررضوی-با-استاندار-خراسان/