تاریخ : سه شنبه، 9 تير ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

عبور و مرور شهری از نگاه غلامرضا نامی

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر عنوان کرد : توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به عبور و مرور معلولان



عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: یکی از مشکلات ما در خصوص عبور و مرور شهری است که البته اخیرا شهرداری مشهد توجه ویژه به این موضوع داشته و مکان‌هایی را برای عبور مخصوص ویلچر در نظر گرفته است که این خود جای تقدیر دارد .

غلامرضا نامی اظهار کرد: یکی از در خواست‌های ما این است که مسئولین توجه بیشتری به ما داشته باشند و به خصوص در رشته ورزشی بسکتبال ویلچر که لوازم ورزشی ما به خصوص ویلچر بسیار گران هست و حدود 50 میلیون قیمت دارد واقعا توانایی خریداری آن را نداریم .

وی افزود: من در حال حاضر در آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش زندگی می کنم و یکی از درخواستهایی که از مردم دارم این است که برای دیدار با معلولان حتما حضور بیابند زیرا این کار باعث دلگرمی و شادی معلولان خواهند شد .

نامی گفت : متاسفانه امروز برخی از معلولان توجهی به ورزش ندارند و باید بدانند معلولیت محدودیت نیست و بسیاری از معلولان حتی از انسان‌های سالم نیز بیشتر به ورزش می‌پردازند و حتی بهتر نیز نتیجه می‌گیرند که برای نمونه معمولا در پارالمپیک‌‌ها از المیپک نتیجه بهتری گرفته‌ایم .

لازم به ذکر است هزینه تمامی خدمات مربوط به ورزش جانبازان و معلولین دارای کلاس بندی پزشکی به صورت صد در صد رایگان از سوی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی پرداخت می گردد  و این در حالی است که همواره هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی با اتکاء به کمک های مالی غیر دولتی ، توسعه ورزش را در استان دنبال کرده و هیچ گاه از محل کمک های مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ، بهزیستی خراسان رضوی و ورزش و جوانان اداره نشده است .




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/577/عبور-و-مرور-شهری-از-نگاه-غلامرضا-نامی/