تاریخ : دوشنبه، 25 خرداد ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

سازمان عمران گلبهار میزبان والیبال نشسته استان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان در گلبهار انجام شد.



به دنبال علاقمندی مدیریت عامل سازمان عمران گلبهار جهت میزبانی مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولین، اولین دیدار هماهنگی و برنامه ریزی این رقابت ها در دفتر مهندس خالقی برگزار شد.

مهدی نکاحی رئیس کمیته والیبال هیأت اعلام کرد: در این جلسه که در سازمان عمران گلبهار برگزار شد، ابتدا آقای حمامی رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین شهر چناران نقطه نظرات خود برای انجام این مسابقات در گلبهار اعلام داشتند. سپس  مهندس خالقی مسئول تربیت بدنی سازمان هم ضمن تشکر از حضور دبیر هیأت استان و رئیس هیأت چناران گفت: ما در شهر گلبهار میزبانی های زیادی داشتیم و از سال گذشته به دنبال این هستیم که خدمتی به جانبازان و معلولین عزیز داشته باشیم و لذا تمام تلاش خود را جهت میزبانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان انجام می دهیم و امیدواریم که این اتفاق خجسته و مبارک هرچه سریعتر با همت مدیرعامل محترم سازمان، بخشدار محترم  و بقیه ادارات گلبهار بیافتد.

آقای هراتی دبیر هیأت خراسان رضوی هم ضمن قدردانی از سازمان عمران گلبهار، نظرات پیشنهادی خود را اعلام و گفلت: هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی هم هرکمکی که لازم باشد برای برگزاری مسابقات انجام خواهد داد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/571/سازمان-عمران-گلبهار-میزبان-والیبال-نشسته-استان/