تاریخ : يكشنبه، 24 خرداد ماه، 1394
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

شروع بکار ستاد جشنواره مهررضوی

اولین جلسه اعضای ستاد هماهنگی جشنواره مهر رضوی در مشهد برگزار شد.



        در این جلسه ابتدا هادی رضایی رئیس هیأت خراسان رضوی ضمن خوشامدگویی به اعضای ستاد، آقای میرسیستانی را بعنوان دبیر اجرایی جشنواره معرفی و حکم رسمی ایشان را که از سوی ریاست فدراسیون صادر شده بود به ایشان تقدیم کرد.

هادی رضایی سپس گزارش خود را در مورد میزبانی 2500 نفر در جشنواره مهر رضوی ارائه کرد و گفت از اینکه میزبانی جوانان جانباز و معلول را داریم بسیار خوشحالیم و افتخار می کنم که اسباب زیارت حریم مطهر امام رضا(ع) را برای عزیزانی که بعضی اولین بار است به پابوسی حضرت مشرف فراهم می آوریم.

        وی با اشاره به اینکه در جشنواره مهر رضوی مهمان خارجی هم داریم و لذا باید تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر این رویداد مهم در شهر مقدس مشهد بکار ببریم.

        آنگاه آقای میرسیستانی هم به اعضای ستاد خیرمقدم گفته و اذعان داشت: اینکه توفیق همکاری با جانبازان و معلولین را پیدا کردیم از این بابت بود که این کار با بقیه فعالیت های ورزشی تفاوت دارد و میزبانی این ورزشکاران و زیارت اولی ها ارزش بسیار زیادی دارد و لذا دعوت آقای رضایی که خودشان از چهره های شناخته شده کشور هستند را به فال نیک می گیریم.

            دبیر اجرایی جشنواره مهر رضوی در خاتمه همکاران خود را در حوزه های مختلف معرفی کرده و از تمام همکارانش خواست با توجه به زمان کم باقی مانده تا این جشنواره طرح های خود را سریعتر آماده کرده و جهت تأیید نهایی به ستاد ارائه نمایند.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/570/شروع-بکار-ستاد-جشنواره-مهررضوی/