تاریخ : يكشنبه، 18 آبان ماه، 1393
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

قهرمانان بوچیا در استان مشخص شدند

مسابقات بوچیا قهرمانی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.



مسابقات بوچیای جانبازان و معلولین استان در روزهای 16 و 17 آبان ماه در محل سالن حمیدی آسایشگاه شهید فیاض‌بخش برگزار شد.

این مسابقه با حضور ورزشکارانی از باشگاه‌های توان‌خواهان، توان‌یابان، آسایشگاه شهید فیاض‌بخش و آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) در کلاس‌های مختلف برگزار  و در پایان این مسابقه در بخش آقایان در کلاس BC2 احیاء دهقان، مصطفی قاسم‌زاده مقام‌های اول و دوم و علی‌اصغر رحمتی و مرتضی رباط جزی به صورت مشترک سوم شدند، در کلاس BC3 خلیل خلیلی و مصطفی لیاقتی اول و دوم و رضا فیروز و ابراهیم فراستی مشترکاً سوم شدند.

در کلاس BC4 بهروز بربرمقدم و رضا رحیم‌زاده مقام‌های اول و دوم این مسابقات را به دست آوردند و محمدصادق وحدتی‌نیا و حسن ناظمی مشترکاً سوم شدند. همچنین در بخش بانوان در کلاس BC2 منیره ملکیان، فاطمه محمدزاده و آمنه رجب‌پور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابتها را به دست آوردند، در کلاس BC3 زینب قبادی، فاطمه اسماعیل‌پور و سپیده نوروزی به ترتیب اول تا سوم شدند. در کلاس BC4 زیبا پارسایی و سمیرا رمضانی مقام‌های اول و دوم و زهره بیات و محدثه جوان مشترکاً سوم شدند.

سرپرستی این مسابقات بعهده وحید نیک‌فرجام  رئیس کمیته بوچیا هیأت و داوری این مسابقات را مجید محتشمی، کاظم فیروزی، رضا رحیم‌زاده، صدیقه صاحبی، ساره تقی‌زاده، فاطمه اکبرنژاد، فاطمه شریفی و هانیه امانی برعهده داشتند.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/514/قهرمانان-بوچیا-در-استان-مشخص-شدند/