تاریخ : چهارشنبه، 23 مهر ماه، 1393
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

گرامیداشت هفته پارالمپیک در مشهد

هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین افتخار میزبانی 1500 معلول را در هفته پارالمپیک پیدا کرد.



همایش بزر گ پارالمپیک با حضور 1500 نفر از معلولین شهر مشهد در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیرکل و معاونین اداره ورزش و جوانان، شهردار منطقه 9 - معاونین و مسئولین آموزش و پرورش استثنایی - مدیریت تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد - معاونین سازمان بهزیستی و همچنین مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی حضور داشتند.

مراسم با توزیع مدال و بسته های پذیرایی از مهمانان شروع و پس از استقرار ایشان در سالن و تلاوت کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، هوشنگ ولی پور معاون توسعه ورزش با سخنان کوتاهی این روز را به همه جانبازان و معلولین تبریک گفت. وی با تشکر از مسئولین هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین به اهمیت این روز اشاره کرد و گفت: من از حضورم در این مراسم خیلی خوشحالم و برای همه شما بزرگواران و افتخاران شهرمان آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.

گفتنی است در این مراسم ورزش صبحگاهی با حضور تیم های بسکتبال با ویلچیر بانوان و آقایان خراسان رضوی به صورت جمعی انجام و رشته هایی مثل فوتبال هفت نفره، گلبال، بوچیا، تیر و کمان، دوچرخه سواری نیز به صورت نمادین انجام شد.

همچنین در این مراسم توسط مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین بهزیستی خراسان از ورزشکاران و مدال آوران پارالمپیک های گذشته با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

 




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/507/گرامیداشت-هفته-پارالمپیک-در-مشهد/