تاریخ : يكشنبه، 13 مهر ماه، 1393
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

تجلیل ورزشکاران پاراآسیایی در مشهد

مراسم تجلیل ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در مشهد برگزار شد.



مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2014 در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور مدیرکل ، معاونین و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ، مدیریت امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد ، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، رؤسای هیأت های نابینایان و کم بینایان و جانبازان و معلولین خراسان رضوی و جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم سردار باقرزاده رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان از برگزاری این مراسم قدردانی کرده و ضمن معرفی ورزشکاران هیأت خود برای همه آنها آرزوی موفقیت و کسب مدال خوشرنگ طلا کرد. هادی رضایی سخنران بعدی بود که از زحمات اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همه اصحاب رسانه قدردانی کرد و با معرفی ورزشکاران اعزامی جانباز و معلول، از همه آنها خواست تا برای شاد کردن دل مردم شهر و استان با همت و تلاش بیشتر و اتکال به خدای متعال و حضرت امام رضا(ع) با کسب مدال های خوشرنگ به شهر خود برگردند.

کوروش صبوریان هم در این مراسم با اهمیت کار ورزشکاران در مسابقات بین المللی و مهمی همچون پاراآسیایی اینچئون گفت: من واقعاً خوشحالم که در خدمت شما عزیزان هستم و صمیمانه برای همه شما آرزوی موفقیت و کسب مدال طلا را دارم.

در پایان مراسم توسط مسئولین استان لوح تقدیر و هدایای نقدی به 23 نفر اعضای کاروان غدیر از استان خراسان رضوی تقدیم شد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/501/تجلیل-ورزشکاران-پاراآسیایی-در-مشهد/