تاریخ : يكشنبه، 9 شهريور ماه، 1393
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

اولین جلسه هفته ملی پارالمپیک

اولین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته ملی پارالمپیک در مشهد برگزار شد.



پس از انتخاب عباس کلانتر بعنوان مسئول برگزاری هفته ملی پارالمپیک در خراسان رضوی، اولین جلسه هماهنگی مراسم هفته یادشده با حضور معاونت فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی خراسان، هیأت نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی، نمایندگان مجتمع توان یابان و مسئولین هیأت خراسان رضوی در محل این هیأت برگزار شد.

هادی رضایی رئیس هیأت پس از خیر مقدم هدف برگزاری جلسه را معرفی آقای کلانتر بعنوان مسئول برگزاری و نیز هماهنگی بیشتر و بهتر مراسم در خراسان اعلام کرد و گفت: با صحبت هایی که با آقای کلانتر داشته ایم قرار بر این است که انشاءالله به یاری حضرت رضا این مراسم را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم و آماده همه گونه پیشنهاد و نظر هم هستیم.

عباس کلانتر در ادامه ضمن تشکر از حضور در این جلسه اعلام کرد: امیدواریم مراسم هفته ملی پارالمپیک در مشهد نقطه شروعی باشد برای جذب ورزشکاران بیشتر و خارج کردن معلولین از انزوا و گوشه نشینی و در این میان قطعاً نیاز به کمک شما بزرگواران هست و دست یاری بسوی شما دراز می کنیم.

معاونت فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی هم ضمن خوشحالی از حضور در این جلسه گفت: ما هم آمادگی همه گونه همکاری را با هیأت داریم و امیدواریم که روز شادی را برای معلولین تحت پوشش داشته باشیم.

در ادامه این جلسه تعیین روز همایش و فعالیت هایی که در این روز انجام میگیرد مطرح و نظر ات و پیشنهادات بسیار جالب و درخور توجهی ارائه شد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/494/اولین-جلسه-هفته-ملی-پارالمپیک/