تاریخ : پنجشنبه، 4 ارديبهشت ماه، 1393
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

نشست خبری پاراوالیبال آسیا و اقیانوسیه

نشست خبری و رسانه ای مسئولان فدراسیون پاراوالیبال آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.



رییس سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه در این نشست با قدردانی از حضور و پشتیبانی فعالانه رسانه‌ها و مردم مشهد در چند روز گذشته اظهار کرد: مردم در تمام مسابقات حضور خوبی را به نمایش گذاشتند به طوری که چنین شور و هیجانی را در هیچ یک از کشورهای دیگر شاهد نبوده‌ایم.

دبیر کل ایرانی سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه نیز در این نشست رسانه‌ای اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم قدرتی که در این سالها در والیبال نشسته ایران ایجاد شده به دیگر کشورها نیز منتقل نماییم.

هادی رضایی افزود: تلاش داریم با کمک دیگر اعضای سازمان گروه خوبی را در 4 سال آینده برای توسعه هر چه بیشتر والیبال نشسته در آسیا و اقیانوسیه تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اضافه شدن چند نفر دیگر به تشکیلات سازمان والیبال معلولین آسیا اقیانوسیه گفت: این افراد که در کمیته‌های مختلف فعالیت خواهند کرد به صورت انتصابی با نظر اعضای هیأت مدیر به انتخاب می‌شوند.

دبیر کل سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه به حضور 3 نماینده کشورمان در کمیته‌های مختلف این سازمان ادامه داد: از سوی اعضا ابراهیم فیروزی و علی معمری به ترتیب به عنوان مسوولان 2 کمیته داوران و مربیان سازمان پیشنهاد شده‌اند که می‌تواند در جهت رشد هر چه بیشتر والیبال نشسته ایران در این بخش‌ها موثر باشد.

وی افزود: دکتر بتول مشرف جوادی نایب رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین کشور نیز به عنوان نایب رییس بانوان سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه منصوب شد که با توجه به شناختی که در این حوزه دارد،  قطعاً در راستای گسترش این ورزش در بخش بانوان آسیا و آقیانوسیه تاثیرگذار خواهد بود.

 

رضایی در ادامه گفت: دکتر سیدابوالفضل میرعلی مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج(ع) که حمایت خوبی از ورزش جانبازان و معلولین و برگزاری رقابتهای آسیایی در مشهد داشته است نیز با نظر اعضای هیأت مدیر سازمان به عنوان عضو افتخاری هیأت مدیره انتخاب شد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/467/نشست-خبری-پاراوالیبال-آسیا-و-اقیانوسیه/