تاریخ : پنجشنبه، 3 بهمن ماه، 1392
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

رضایی رئیس هیأت شد

هادی رضایی با 14 رأی از 15 رأی مأخوذه برای 4 سال آینده رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی شد.



مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

این مجمع به ریاست حاج محمود خسروی وفا رئیس محترم فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و منعمی معاون توسعه ورزش اداره کل و نمایندگان، ورزشکاران، داوران و .... با تلاوت آیات کلام خدا شروع شد. منعمی معاون توسعه ورزش اداره کل در ابتدا خیر مقدم به حاضرین گفته و از حضور حاج محمود خسروی وفا و بقیه حاضرین تشکر کرد و پس از حضور و غیاب و اعلام رسمیت مجمع گفت: امیدوارم در این ایام با برکت، نتیجه این مجمع به خیر و صلاح ورزش جانبازان و معلولین استان باشد.

سپس در بخش کاندیداها ابتدا هادی رضایی از حاضرین تشکر کرد و گزارشی از فعالیت های هیأت را بطور مختصر عنوان کرد و گفت: من در آینده قصد دارم هدف گذشته خود را که بحث استعدادیابی ورزشکاران و زیرساخت ورزش جانبازان و معلولین استان است را دنبال کنم که به لطف حضرت رضا تا کنون موفقیت هایی هم حاصل شده و انشاءالله با کمک شورای اسلامی شهر مشهد در سال آینده کلنگ مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولین در این شهر خواهد خورد. در این بین از فدراسیون هم میخواهم که کمک کند و با مساعدت وزارت ورزش مجموعه ورزشی 15 خرداد را در اختیار این هیأت بگذارد تا بتوانیم موفقیت های بیشتری داشته باشیم.

غلام عباس کلانتر کاندیدای دیگر هیأت در سخنان خود ضمن تشکر از حاضرین گفت: من هم تجربه ورزشی و هم تجربه مدیریت ورزشی دارم و در هر دو به لطف خدا موفقیت هایی هم داشته ام. دغدغه من و خیلی از ورزشکاران استان نداشتن زیرساخت است و هدف من هم همین مطلب است. البته با شناختی که از آقای رضایی دارم و صحبت هایی که با ایشان داشتم به این نتیجه رسیدم که برنامه های ایشان به جهت پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین است و لذا من به نفع ایشان کناره گیری کرده و انصراف خودم را اعلام می کنم و در کنار آقای رضایی هستم و اگر نیاز باشد خدمتگزاری می کنم.

در ادامه جلسه پس از رأی گیری و انتخاب هادی رضایی با 14 رأی از 15 رأی مأخوذه، حاج محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در سخنانی از همه حاضرین و بخصوص خبرنگاران تشکر کرد و گفت: ورزش جانبازان و معلولین در کشور رشد زیادی داشته است و علت آن هم تلاش دوستان ما در هیأت ها می باشد.

وی ضمن تبریک به آقای کلانتر اشاره ای به دیدگاه ایشان داشت و گفت: ایشان بطور جدی وارد صحنه شده بودند و بخاطر اینکه رکودی در فعالیت این هیأت پیش نیاید انصراف داده و به نفع آقای رضایی کناره گیری کردند و این جای تشکر و قدردانی دارد. آقای رضایی هم بایستی تلاش کند و درصد فعالیت ها را خیلی بیشتر از قبل انجام بدهد تا سال آینده ببیند که چقدر پیشرفت داشته است.

 




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/435/رضایی-رئیس-هیأت-شد/