تاریخ : دوشنبه، 13 آبان ماه، 1392
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

مراسم استقبال و تجليل از مدال آوران آسيا

مراسم استقبال و تجليل از ورزشكاران اعزامي به مسابقات پاراآسيايي 2013 مالزي برگزار شد.



همزمان با ورود ورزشكاران و قهرمانان جوان از مسابقات پاراآسيايي مالزي، مسئولين اداره كل ورزش و جوانان و هيأت در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد به استقبال آنان رفتند.

در همين راستا هيأت ورزشهاي جانبازان و معلولين خراسان رضوي مراسم تجليل اين ورزشكاران را در محل دفتر هيأت برگزار كرد. در اين مراسم كوچك آقاي منعمي معاون توسعه امور ورزش، آقاي صبوريان رئيس حراست اداره كل، هادي رضايي رئيس هيأت، محمد هراتي، دبير هيأت و جمعي از خبرنگاران روزنامه ها و رسانه ها حضور داشتند.

منعمي در اين مراسم ضمن تسليت شروع ماه محرم اظهار داشت: براي من افتخار است كه در جمع شما هستم و از آقاي رضايي رئيس هيأت كه اسطوره و افتخاري براي كشور و استان ماه هستند بخاطر همه زحمات ايشان تشكر مي كنم. من مطمئن هستم براي رسيدن به اين مدال هاي رنگارنگ و اهتزاز پرچم مقدس ايران اسلامي و كسب افتخار براي خود و كشورتان اراده اي قوي داشته ايد و توكل به خدا و تصميم راسخ شما را به اين موفقيت ها رسانده است. من هم به شما و هم به هيأت ورزشهاي جانبازان و معلولين، مخصوصاً آقاي رضايي و همكاران فعال ايشان صميمانه تبريك مي گويم و به شما افتخار مي كنم و آرزو مي كنم در تمام زندگي موفق باشيد.

هادي رضايي هم ضمن تشكر از آقايان منعمي و صبوريان، گزارش كوتاهي از اين مسابقات ارائه كرده و گفت: ما دوست داشتيم تا عرق اين ورزشكاران خشك نشده، به اين شكل از ورزشكاران و مدال آوران خود قدرداني كنيم و به همين خاطر ضمن تهيه لوح تقدير، مبلغي ناقابل به همه اين عزيزان تقديم مي كنيم.

گفتني است در اين مراسم ورزشكاران اعزامي به مسابقات پاراآسيايي 2013 مالزي خود را معرفي كردند: فاطمه محمدي در تنيس روي ميز يك مدال انفرادي و يك مدال طلا تيمي - علي صيفي در وزنه برداري مدال نقره - مهدي بابادي در واليبال نشسته مدال طلا و سميرا رمضاني در بوچيا مقام چهارم را كسب كرده اند.

از نكات قابل توجه ديگر، تشويق و تجليل از سيدمحمدمهدي موسوي داور اعزامي به اين مسابقات بود. موسوي داور جوان و با انگيزه مشهدي توانست با كسب بالاترين رتبه عنوان داوري بين المللي واليبال نشسته را در مالزي به دست آورد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/401/مراسم-استقبال-و-تجليل-از-مدال-آوران-آسيا/