تاریخ : سه شنبه، 4 تير ماه، 1392
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

گپ صميمانه با اندايش

محمد اندايش به اردوي نهم تيم ملي بسكتبال با ويلچير در تهران دعوت شد.



از اندايش خواستيم كه براي گرفتن دعوتنامه خود به دفتر هيأت بيايد. بلافاصله دعوت ما را پذيرفت و با محسن جلالي همبازي خود به دفتر مراجعه كرد.

محمد اندايش جوان بسكتباليست خراسان رضوي از سال 87 اين رشته را شروع كرده و سال 88 قهرمان كشور شده است. سال 89 بازي در ليگ برتر را در باشگاه فرش مشهد داشته و از سال 91 پس از پايان مسابقات قهرماني كشور در مشهد به عنوان بهترين بازيكن جوان شناخته و بلافاصله به اردوي تيم ملي بسكتبال دعوت شد.

اندايش دانشجوي رشته نرم افزار كامپيوتر است و وقتي از او سئوال مي كنيم كه نرم افزار سخت تر است يا بسكتبال، مي گويد: نرم افزار خيلي سخت تر است چون يك اشتباه كوچك ممكن است كل برنامه نويسي و يا يك سيستم را به هم بريز.

محمد اندايش چند روز پيش از تايلند و مسابقات بسكتبال آسيا و اقيانوسيه انتخابي جام جهاني تركيه برگشته است. سطح مسابقات را بسيار بالا مي داند و مي گويد ما در اولين ديدار به مصاف استراليا رفتيم كه كوارتر اول و دوم را با استرس شروع كرديم ولي بعد با راهنمايي مربيان عزيز بازي را در دست گرفتيم و موفق شديم برنده از ميدان بيرون بيائيم. تيم هاي ژاپن - تايلند و مالزي را هم با قدرت شكست داديم و به عنوان تيم برتر به مسابقات جهاني راه يابيم.

اندايش قول قهرماني در مسابقات پاراآسيايي مالزي را مي دهد و در مسابقات جهاني اميدوار به رفتن روي سكو هم هست.

از محمد مي خواهيم به عنوان كلام آخر حرفي بزند: مي گويد از همه مربيان و دوستان ورزشكارم ممنونم و همينطور از مسئولين هيأت كه عليرغم كمبود امكانات از هيچ كمكي دريغ ندارند. توصيه هم به جوانان معلول مي كنم كه اولاً هدف بزرگي را در زندگي خود مشخص كنند و به سختي تلاش كنند تا به اين هدف بزرگ خود برسند.

روابط عمومي هيأت ورزشهاي جانبازان و معلولين خراسان رضوي هم از اين جوان خوش اخلاق تشكر كرده و براي او و همه ورزشكاران منتخب تيم هاي ملي آرزوي موفقيت دارد.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/358/گپ-صميمانه-با-اندايش/