تاریخ : پنجشنبه، 26 ارديبهشت ماه، 1392
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

هیأت جانبازان و معلولین هیأت برتر سال 91

هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برترین هیأت در سال 1391 این استان شناخته شد.



همایش تجلیل از برترین های ورزش خراسان رضوی در سال 1391 با همت موسسه راهبردی پیام آوران نخست برگزار شد.

این همایش باشکوه با حضور چشمگیر ورزشکاران، مربیان، دست اندرکاران و پیشکسوتان ورزش در تالار نور برگزار و دو مهمان ویژه نیز داشت. حاج محمود خسروی وفا رئیس محترم فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولیبن و افشین داوری رئیس محترم فدراسیون دوومیدانی کشور مهمانان ویژه این همایش بودند.

همایش به زیبایی فوق العاده ای با تلاوت کلام الله مجید شروع و سخنرانان زیادی هم داشت. دکتر خسروشاهی مدیر موسسه پیام آوران نخست و علی شیخ الاسلامی دبیر همایش ابراز خوشنودی و خوشحالی کردند که موفق به انجام این همایش شده اند و آرزو داشتند که بتوانند سالهای سال این همایش را بنحو شایسته تر و زیباتری برگزار نمایند.

در قسمت معرفی برترین های ورزش سال 1391 ابتدا بانوان را معرفی و از هیأت ورزشهای جانبازان و معلولبین خانم ها راضیه شیرمحمدی و زهرا جوانمرد با حضور در جایکاه هدایای خود را از دست مسئولین دریافت کردند.

در قسمت آقایان هم شاهین ایزدیار بعنوان ورزشکار و وحید نیک فرجام بعنوان داور برتر معرفی شدند.

هادی رضایی اما با شکوه بیشتری به جایگاه دعوت شد و در میان تشویق فوق العاده حضار و در حالی که او به عنوان پرافتخارترین ورزشکار خراسان رضوی و نیز به عنوان رئیس هیأت برتر سال 1391 معرفی می شد لوح تقدیر و هدایای خود را از دست شکوهی پیشکسوت ورزش خراسان رضوی دریافت کرد.

لازم به ذکر است در این همایش در رده های مختلف ورزشی، برترین ها معرفی و هریک به صورت شایسته ای از سوی حضار تشویق و هدایای خود را دریافت کردند.

حاج محمود خسروی وفا بعنوان مهمان ویژه نیز هدیه ای به رسم یادبود از دست دکتر خسروشاهی دریافت کرد.

همایش با نمایش تصاویری از حرم مطهر حضرت رضا و پخش صلوات خاصه آن حضرت به پابان رسید.

 




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/336/هیأت-جانبازان-و-معلولین-هیأت-برتر-سال-91/