تاریخ : شنبه، 18 آذر ماه، 1391
موضوع : هیات,رشته های ورزشی

دیدار مدیرعامل باشگاه ثامن الحجج از تیم والیبال نشسته

آقای شعبانپور از اولین اردوی آمادگی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار در محل سالن مسابقات این باشگاه در سبزوار دیدن کرد.



تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار اولین اردوی آمادگی خود را در شهر سبزوار برگزار کرد. این اردو در میان استقبال پرشور علاقمندان و ورزشدوستان شهر سبزوار در محل سالن اختصاصی ثامن الحجج انجام گردید.

قاسم شعبانپور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج ضمن خوشامدگویی از حضور والیبالیست ها ابراز خوشحالی کرده و سلام آقای دکتر میرعلی مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتبای ثامن الحجج را به همه ابلاغ و گفت: من خیلی خوشحالم در جمع شما هستم و امیدوارم که این همکاری سالها ادامه داشته باشد.

هادی رضایی سرمربی تیم هم ضمن معرفی تک تک اعضای تیم به مدیرعامل باشگاه، از حضور در جمع پرشور مردم و ورزشدوستان سبزوار ابراز خوشحالی کرد و گفت: تمامی اعضای تیم ثامن الحجج سبزوار سعی خود را خواهند کرد تا این تیم به مسابقات باشگاه های آسیا و جهان راه پیدا کند تا انشاءالله جواب خوبی به حسن نیت و علاقه باشگاه ثامن الحجج بدهند.

گفتنی است این هفته اولین دیدار خانگی تیم ثامن الحجج در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور با تیم شهرداری تبریز خواهد بود.




منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/282/دیدار-مدیرعامل-باشگاه-ثامن-الحجج-از-تیم-والیبال-نشسته/