کارگاه آموزشی و کلاسبندی مچ اندازی

توسط: hvrazavi در دوشنبه، 26 شهريور ماه، 1403
نخستین کارگاه آموزشی و کلاسبندی رشته مچ اندازی جانبازان و توان یابان در مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، الهام  ترکی سرپرست کمیته مچ اندازی هیأت گفت: بمنظور آشنایی و تعیین کلاس پزشکی ورزشکاران و علاقمندان به رشته جدیدالتأسیس مچ اندازی، کارگاه آموزشی مچ اندازی توسط ماهرخ احمدپناه سرپرست انجمن مچ اندازی و دکتر نسرین فولادی کلاسبند فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان یابان با حضور 25 نفر آقایان و بانوان در مشهد انجام گردید.
 
 
 
 
 
 

استعدادیابی ورزشی در مشهد

توسط: hvrazavi در يكشنبه، 25 شهريور ماه، 1403
علی حمامی سرپرست هیأت مشهد از برگزاری استعدادیابی بزرگ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، وی در ادامه این خبر گفت: در ایام هفته دفاع مقدس و همچنین سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) و بمنظور جذب و هدایت افراد دارای معلولیت های جسمی وحرکتی به ورزش مورد علاقه خود، مراسم استعدادیابی ورزشی با حضور کارشناسان رشته های مختلف در روز 29 شهریورماه ساعت 30/9 صبح در مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار خواهد شد.
حمامی در ادامه افزود: امیدواریم در این استعدادیابی، ورزشکاران مستعد جهت تقویت تیم های مختلف ورزشی استان جذب گردند.
 

استقبال از طلایی های پاریس

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 21 شهريور ماه، 1403
هادی رضایی و مهدی بابادی سرمربی و ورزشکار ارزنده استان با استقبالی پرشور به مشهد بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، معاونین اداره کل ورزش وجوانان، آخوندی رئیس هیأت  و جمعی از جامعه ورزشی استان، از مدال آوران طلایی پارالمپیک پاریس 2024 در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد استقبال شد.
محمدمهدی آخوندی در مراسم استقبال، ضمن تبریک به هادی رضایی اسطوره ورزش دنیا و مهدی بابادی ورزشکار ارزنده استان به خاطر کسب مدال طلا مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک، برای هر دو قهرمان استان آرزوی موفقیت بیش از پیش نمود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

والیبال نشسته دوستانه درفریمان

توسط: hvrazavi در سه شنبه، 20 شهريور ماه، 1403
همزمان با هفته دولت، دیدار دوستانه والیبال نشسته بین تیم فریمان و نیشابور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، مصطفی کفاش رئیس هیأت فریمان با اعلام این خبر گفت: این مسابقه دوستانه به میزبانی فریمان با حضور مسئولین و ورزش دوستان شهرستان به مناسبت هفته دولت برگزار و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه سه بر دو مهمان خود را بدرقه نماید.
 

کارگاه آموزشی مچ اندازی

توسط: hvrazavi در دوشنبه، 19 شهريور ماه، 1403
اولین کارگاه مچ اندازی و کلاسبندی ورزشکاران علاقمند به این رشته در مشهد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، بمنظور آشنایی و جذب ورزشکاران مستعد رشته ورزشی مچ اندازی، نخستین کارگاه آموزشی و کلاسبندی به میزبانی این هیأت در روز دوشنبه 26 شهریور ماه برگزار می گردد. از کلیه ورزشکاران مستعد و علاقمند دعوت می شود جهت ثبت نام و حضور درکارگاه با خانم ترکی سرپرست کمیته مچ اندازی هیأت (تلفن 9158103141) تماس حاصل فرمایند.
 

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir