حضور جانانه در انتخابات

توسط: hvrazavi در شنبه، 9 تير ماه، 1403
رئیس و مسئولین ، ورزشکاران و مربیان هیأت استان در انتخابات رئیس جمهور حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، در راستای اجرای فرامین رهبر عظیم الشأن و عزیز ایران حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص دعوت به حضور هرچه بیشتر و بهتر در انتخابات، محمدمهدی آخوندی رئیس هیأت، رؤسای شهرستان ها و جمع کثیری از مسئولین، مربیان و ورزشکاران استان در صحنه انتخابات حضور جانانه یافته و عشق و علاقه خود را به میهن اسلامی و رهبری آن اعلام نمودند.
 
 
 
 
 

دعوت به انتخابات

توسط: hvrazavi در پنجشنبه، 7 تير ماه، 1403
امروز هر برگه رأی که به صندوق ها انداخته می شود، در حقیقت رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است. 
هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی از کلیه مسئولین هیأت ها، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران خود دعوت می کند گوش بفرمان رهبر عزیزمان که فرمودند: برای حضور در انتخابات تنبلی نکنید، با شرکت در صحنه انتخابات، سرنوشت کشور، استقلال و آبادانی و اقتدار میهن عزیزمان را بیمه نمایند.
 

اطلاعیه

توسط: hvrazavi در پنجشنبه، 7 تير ماه، 1403
روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی از کلیه رؤسای هیأت های شهرستانی، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران دعوت می کند با شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، عکس حضور خود را جهت انعکاس در سایت، فضای مجازی هیأت در اسرع وقت ارسال تا با نام خود رأی دهنده منعکس گردد.
 

ولادت امام کاظم مبارک

توسط: hvrazavi در پنجشنبه، 7 تير ماه، 1403
میلاد مسعود و مبارک اباالرضا، باب الحوائج، امام صبر و بردباری حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) بر همه شیعیان و محبین آن امام مهربان تهنیت باد.
روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی
 

اعطای نشان کاوه به برترین های ورزش

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 6 تير ماه، 1403
مراسم اعطای نشان کاوه به برترین های ورزش استان با شایستگی پایان پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، مراسم نشان کاوه که مزین به نام سردار شهید محمود کاوه است با همت انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی و با حضور مدیران ارشد استان، هادی رضایی و جمعی از بزرگان ورزش  برگزار و نفرات برتر در بخش های مختلف داوران، مربیان، ورزشکاران وتیم های ورزشی لوح یادبود دریافت کردند.
گفتنی است در نسرین شاهی و علیرضا پورسمنانی به عنوان ورزشکار و وحید خراسانی بعنوان داور هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان در جمع کاندیداها حضور داشتند.
 


 

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir