تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

وحید نیک فرجام در فرانسه

 

وحید نیک فرجام داور بین المللی تنیس روی میز و رئیس کمیته بوچیا هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی مسابقات تنیس روی میز آزاد معلولین جهان را در شهر نانت فرانسه قضاوت می کند.

 

 

 

 

مسابقات تنیس روی میز آزاد معلولین جهان از 24 خرداد ماه در شهر نانت فرانسه آغاز و وحید نیک فرجام در این مسابقات به عنوان داور حضور یافته است.

نیک فرجام که علاوه بر مسئولیت کمیته بوچیا هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین، دبیر هیأت تنیس روی میز خراسان رضوی نیز هست در سال 86 بعنوان بهترین داور مسابقات آزاد اروپا در اسلواکی شناخته شد. وی سال 87 قضاوت فینال مسابقات قهرمانی نونهالان جهان را بعهده داشت و در سال 88 تنها نماینده ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان در سئول بود.

رئیس کمیته بوچیا هیأت خراسان رضوی در سال 89 مسابقات آزاد تنیس روی میز جهان در کره جنوبی را سوت زده و در سال 90 در دو رویداد بین المللی مسابقات آزاد معلولین جهان در رومانی و قهرمانی جوانان جهان در بحرین  نیز حضور داشته است.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی ضمن افتخار به همکاری با وی، برای این جوان موفق آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش دارد






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/235/وحید-نیک-فرجام-در-فرانسه/