والیبال نشسته چهارجانبه دفاع مقدس

توسط: hvrazavi در پنجشنبه، 5 مهر ماه، 1403
مسابقات والیبال نشسته چهار جانبه جانبازان استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، همزمان هفته دفاع مقدس و به یادبود جانبازان تیم والیبال نشسته استان، زنده یادان ابوالفضل اسماعیلی، محمدحسین پرستار حرمی و محمد طالبی نیا و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، مسابقات چهارجانبه در مشهد به همت هیأت مشهد برگزار و هدایایی به تیم های برتر تقدیم گردید.
 
 
 
 
 
 
 

صعود به دماوند در هفته دفاع مقدس

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 4 مهر ماه، 1403
جانبازان استان در هفته دفاع مقدس به قله دماوند صعود کردند.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت جانفشنانی های جانبازان هشت سال دفاع مقدس، هاشم امیری به همراه گروهی از جانبازان استان به قله 5610 متر دماوند صعود کردند.
 

آذین بندی هفته دفاع مقدس

توسط: hvrazavi در دوشنبه، 2 مهر ماه، 1403
مجموعه ورزشی 15 خرداد همزمان با هفته دفاع مقدس آذین بندی گشت.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و یادآوری جانفشنانی های رزمندگان و دلیرمردان ایران اسلامی در هفته دفاع مقدس، مجموعه ورزشی 15 خرداد آذین گردید.
 
 
 
 

بسکتبالیست های جوان در اردو

توسط: hvrazavi در دوشنبه، 2 مهر ماه، 1403
مربی تیم استان و شاگردانش به اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان دعوت شدند.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، سومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان در راستای اعزام به مسابقات آسیا – اقیانوسیه تایلند 2024 از 13 مهر ماه به مدت ده روز در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران برگزار و غلامرضا نامی مربی تیم استان به همراه الیاس مرتضی مقدم، فواد مظفری افخم و امیرمحمد کلیدری جهت حضور دراین اردو دعوت شده اند.
 

 

 

 

استعدادیابی ورزشی درمشهد

توسط: hvrazavi در يكشنبه، 1 مهر ماه، 1403
همزمان با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، استعدادیابی ورزشی توان یابان در مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، در راستای جذب ورزشکاران مستعد و علاقمند دارای معلولیت به ورزش های تحت پوشش، مراسم استعدادیابی ورزشی با حضور بیش از 100 نفر در سالن مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار و کارشناسان استعدادیابی هیأت استان پس از شناسایی علاقمندان، آنان را به رشته های ورزشی راهنمایی نمودند.
 
 
 
 
 
 
 
 

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir