تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

خراسان رضوی طلایی منطقه 4 کشور

 تیم بسکتبال با ویلچیر خراسان رضوی مقام نخست مسابقات قهرمانی کشور منطقه 4 را کسب کرد.

 

 

 

 

 

محمد کریمی رئیس کمیته بسکتبال با ویلچیر هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین گفت: مسابقات منطقه 4 کشور با حضور چهار تیم از 17 اردیبهشت ماه در سالن ایثار آسایشگاه جانبازان شروع و 18 اردیبهشت با معرفی تیم های برتر به کار خود خاتمه داد.

کریمی افزود: تیم های خراسان رضوی و خراسان شمالی به ترتیب اول و دوم شدند و به مرحله بعد مسابقات راه یافتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات  در محوطه ستاد پشتیبانی منطقه 5 ارتش جمهوری اسلامی بنحو بسیار شایسته و مطلوبی برگزار شد. همزمان با مراسم اختتامیه مسابقات نمایشی ویلچیررانی  در چهار کلاس قطع عضو - ضایعه نخاعی - قطع نخاع و نخاع گردنی هم با حضور جمع زیادی از جانبازان و معلولین انجام  شد.

در مراسم اختتامیه امیر جهانشاهی فرماندهی لشکر 77 ثامن الائمه(ع) و سرهنگ فیروزیان فرماندهی ستاد پشتیبانی منطقه 5 لشکر از برگزاری مسابقات و حضور جانبازان و معلولین در لشکر ابراز خوشحالی بسیار کرده و سرازپا نمی شناختند.

پس از پایان مسابقه ویلچیررانی و اهداء گل به نفرات برتر، مراسم نماز جماعت با حضور ریاست عقیدتی لشکر نیز برگزار شد. و در همین محل نیز در مجتمع پذیرایی لشکر از ورزشکاران، مربیان و خانواده برخی ورزشکاران با مراسم نواختن سرود توسط گروه موزیک ارتش و اجرای نوای باستانی و صرف نهار و اهدای جوایز مراسم  به پایان رسید.

هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برخود لازم میداند از همکاری و مساعدت بسیار ارزشمند ستاد پشتیبانی منطقه 5 ارتش، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و همه بزرگوارانی که در انجام این مسابقات داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر نماید.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/226/خراسان-رضوی-طلایی-منطقه-4-کشور/