تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

والیبال ساحلی در کشور کلید خورد

 

اولین مرحله مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولین قهرمانی استان خراسان رضوی در مشهد به پایان رسید.

مهدی نکاحی رئیس کمیته والیبال هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: این مسابقات برای اولین مرتبه در کشور و بمنظور حضور تیم خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور که در اردیبهشت ماه برگزار می شود با همکاری بسیار شایسته تربیت بدنی کارگران در مجموعه ورزشی شماره یک این اداره انجام شد.

 

 

 

نکاحی همچنین اعلام کرد: در این دوره از مسابقات 24 نفر در قالب هشت تیم حضور یافتند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان خراسان رضوی با حضور مداوم آقای شفقی دبیر انجمن والیبال فدراسیون جهت دیدار نزدیک و رفع احتمالی مشکلات در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد. شفقی ضمن ابراز خوشحالی از این حضور از زحمات هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی قدردانی کرد و گفت امیدوارم در مسابقات کشور که در مازندران و اردیبهشت ماه انجام می شود شروع بسیار خوبی داشته باشیم.

 

تیم های بردسکن - تایباد - تربت حیدریه - سبزوار - فیروزه و سه تیم از مشهد در مسابقات قهرمانی استان شرکت کردند. در پایان به تیم های برنده حکم قهرمانی و مدال تقدیم شد.

 

تیم سبزوار با ترکیب طبسی - اسماعیلی و آب باریکی سوم شد.

 

تیم هیأت مشهد با ترکیب حامد نصری، مهدی مظاهری نیا و مهدی محمدزاده مقام دوم را کسب نمود.

 

تیم آران پارت مشهد با علی گلکار، سامان صالحی و سعید نورایی مقام نخست را از آن خود کرد.

 

رئیس کمیته والیبال هیأت در پایان گفت: ما به دنبال این هستیم که انشاءالله در مسابقات قهرمانی کشور والیبال ساحلی که اردیبهشت ماه در مازندران برگزار می شود دو تیم اعزام کنیم.

 

نکاحی در پایان از زحمات داوران، کمیته فنی و ورزشکاران بالاخص علیرضا قلیزاده که مسئولیت برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان را برعهده داشت تشکر کرد و گفت: جا دارد از زحمات جناب آقای محمدی ریاست محترم تربیت بدنی اداره کل کار و اموراجتماعی و همکاران محترم ایشان در مجموعه ورزشی شماره یک کارگران مشهد که الحق والانصاف همه جوره همکاری داشتند خالصانه قدردانی و تشکر کنم.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/219/والیبال-ساحلی-در-کشور-کلید-خورد/