تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

مجمع عمومی سالانه هیأت برگزار شد

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضویمجمع عمومی سالانه هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برگزار شد.

در این مجمع که با ریاست حاج محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و در محل اداره کل تربیت بدنی خراسان رضوی برگزار گردید، اعضای مجمع گزارش سال گذشته هیأت و گزارش مالی آن را تأیید کردند.
در ابتدای مجمع خوش باطن معاون توسعه ورزش تربیت بدنی خراسان رضوی به عنوان نماینده اداره کل خیر مقدم گفته و عنوان داشت: هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی در میان 50 هیأت ورزشی موجود در استان، بهترین و کارآمدترین هیأت بوده و الحق که با حجم فعالیت ها و تعداد بسیار زیاد ورزشکاران با انواع معلولیت ها که هریک زحمات و مشکلات خاص خود را دارد فوق العاده خوب عمل کرده و ما به وجود این هیأت افتخار می کنیم و برای آقای رضایی و همکاران وی آرزوی توفیق داریم.
 

در ادامه هادی رضایی رئیس هیأت هم از ریاست فدراسیون و هم از اعضای مجمع بخاطر قبول دعوت مجمع تشکر کرد و گفت: ما هرچه گفتنی است و در سال گذشته انجام دادیم به صورت مکتوب خدمت شما ارائه کرده و مطمئن هستم که اگر بحث و نقدی هم باشد شما می گوئید و ما هم باید به آن عمل کنیم.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گردش مالی هیأت نشان می دهد که ما چقدر فعالیت داشتیم و من اعتراف می کنم و صادقانه می گویم اگر چه در امر مسابقات و ورزشی در سال گذشته شاید موفقیتی نداشتیم ولی در تمام مسابقات کشوری که از سوی فدراسیون اعلام شده شرکت کردیم و قطعاً پتانسیل این استان با توجه به وجود 700 ورزشکار با انواع معلولیت بسیار بیشتر است. اگرچه به 12 هیأت فعال در استان کمتر توجه کردیم، ولی به هرحال من عقیده ام بیشتر کارهای زیربنایی بوده که الحمدلله تا حدی موفق بوده ایم. ما در سال گذشته ساخت سالن تیراندازی را شروع کردیم که به لطف خدا بزودی راه اندازی می شود، بعد در نظر داریم در مجموعه سالن وزنه برداری و بدنسازی را شروع کنیم و مطمئناً این ها جلو بعضی از کارهای ورزشی را خواهد گرفت ولی بی شک دوران گذر به پایان می رسد و باز شکوفایی بیشتر در ورزش استان را خواهیم داشت.
رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین هم از حضور خود در مجمع ابراز خوشحالی کرد و گفت:  من ابتدا لازم می دانم از حضور اعضای مجمع تشکر کنم وخیر مقدم می گویم و از اینکه بازوی هیأت خراسان بزرگ هستید بسیار ممنونم.
وی گفت: هیأت خراسان در کشور هیأتی است اثرگذار و فوق العاده مثبت و من به شخصه از آقای رضایی و همکاران ایشان صمیمانه تشکر می کنم.
خسروی وفا در قسمتی از سخنان خود با اشاره به ارزیابی سالانه هیأت ها در کشور گفت: اینکه هیأت خراسان رضوی چند سال است مقام دوم را کسب می کند، نشان دهنده این است که زحمت می کشند و کار می کنند و اینطور نیست که ما از داخل کیسه عنوان را به هیأت ها بدهیم. این نشان دهنده کار زیاد و هماهنگی با فدراسیون است و جا دارد که باز هم تشکر کنم از این خلوص نیت و فعالیت دوستان خودم در اینجا.
حاج محمود خسروی وفا در خاتمه صحبت های خود، قسمتی از زمان مجمع را به نقد و بررسی فعالیت های سال گذشته هیأت اختصاص داد و این مطلب باعث گفتگوهای زیاد و پیشنهادات جالب و پرسش و پاسخ از سوی حاضرین با ایشان شد.
گفتنی است در خاتمه جلسه فعالیت ها و گزارش مالی هیأت خراسان رضوی در سال 1389 با صلوات حاضرین و اعضای مجمع مورد تأیید قرار گرفت.
هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/147/مجمع-عمومی-سالانه-هیأت-برگزار-شد/