تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

اعضای کمیته ملی پارالمپیک کشور در مشهد

 جلسه هیئت رئیسه و اجرائی کمیته ملی پارالمپیک کشور در مشهد برگزار شد.

 

 

 

ابراهیمی دبیر کمیته پارالمپیک کشور با اشاره به برگزاری این جلسه در مشهد به منظور استمداد از وجود مقدس حضرت رضا علیه السلام جهت فعالیت های این کمیته در سال جاری گفت: در این جلسه روند آماده سازی تیم های ملی ورزشی برای حضور در مسابقات پارالمپیک لندن در ابعاد فنی، پزشکی و تدارکاتی مطرح و راهکارهای مختلف نیز از سوی اعضای جلسه پیشنهاد شد.

وی اعلام کرد: یکی دیگر از مسائلی که در این جلسه عنوان شد راه های استعدادیابی ورزشکاران در رشته های موجود و همچنین ایجاد رشته های ورزشی جدید در مسابقات پارالمپیک لندن بود که با نظر اعضای جلسه توافقاتی هم حاصل شد.

دبیر کمیته پارالمپیک نقد و بررسی و شرح فعالیت های سال گذشته تیم های ورزشی را نیز از مسائل عنوان شده در این هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضویجلسه بیان کرد.

در این جلسه هادی رضایی رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی هم گزارش کوتاهی از فعالیت های هیأت ارائه کرد و گفت: تجهیز و راه اندازی مدرسه ورزشی معلولین در خراسان با همکاری ادارات آموزش و  پرورش یکی از فعالیت های عمده ای است که به عنوان مهم ترین بخش خدمات ورزشی به معلولین جوان و مستعد این استان پیگیری






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/145/اعضای-کمیته-ملی-پارالمپیک-کشور-در-مشهد/