تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

ملاقات با علی اصغر مرزبان

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضویافشین داوری با علی اصغر مرزبان دارنده مدال نقره مسابقات جهانی IWAS دیدار کرد.

این ملاقات با حضور مدیر روابط عمومی تربیت بدنی، دبیر هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی و خبرنگاران صدا و سیمای خراسان رضوی در منزل مرزبان انجام شد.

مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی در این دیدار گفت: من خیلی خوشحالم که امروز در این جمع صمیمی حضور دارم و برای خودم و جامعه ورزشی خراسان بزرگ افتخاری می دانم که به دیدن یکی از قهرمانان سال 90 کشور آمده ام. داوری در بخشی از سخنان خود از صدا و سیمای خراسان رضوی هم تشکر کرد و اعلام کرد: این دیدارها کاری بسیار شایسته است و امیدوارم که حرکت هایی این چنین تداوم داشته باشد و مردم ما از طریق رسانه ملی با قهرمانان ارزنده ما بیشتر آشنا شوند.

علی اصغر مرزبان جوان دونده دو 100 متر مسابقات معلولین جهان در امارات هم ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرکل تربیت بدنی و مسئولین ورزش استان، نحوه آشنایی خود را ورزش دوومیدانی معلولین و حضور در مسابقات جهانی را بیان کرده و آرزوی خود که حضور در مسابقات المپیک و کسب مدال طلا در این مسابقات را هم اعلام نمود.

در بخش دیگری از این دیدار، پدر علی اصغر مرزبان هم از حضور مسئولین تربیت بدنی و هیأت خراسان رضوی قدردانی کرد و گفت: من امیدوارم که مسئولین کشور بیشتر به این ورزشکاران معلول که علیرغم ناتوانی جسمی باعث افتخار کشور هستند بهای بیشتری بدهند.

گفتنی است مرزبان در مسابقات جهانی IWAS موفق شد مدال نقره دو 100 متر را کسب کند.

در خاتمه این جلسه مهمانی، هدیه ای برسم یادبود از سوی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی توسط مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی به علی اصغر مرزبان تقدیم شد.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی وظیفه خود می داند از صدا و سیمای این استان پهناور بخاطر زحمات و ضبط برنامه ویژه معلولین و جانبازان قدردانی و تشکر نماید.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/142/ملاقات-با-علی-اصغر-مرزبان/