استعدادیابی بانوان در مشهد

توسط: hvrazavi در سه شنبه، 29 خرداد ماه، 1403
همایش بزرگ استانی استعدادیابی ورزشی بانوان زیر 23 سال در مشهد برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، بمنظور جذب افراد دارای معلولیت مستعد و علاقمند به ورزش و در جهت اجرای سیاست های فدراسیون در راستای تقویت تیم های ملی ورزشی جامعه هدف، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد و شهردار منطقه 9 مشهد، همایش بزرگ استانی استعدادیابی ورزشی بانوان زیر 23 سال در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 31/3/1403 درمجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار خواهد شد.
 

دو طلا رهاورد مردان دوومیدانی کار

توسط: hvrazavi در يكشنبه، 27 خرداد ماه، 1403
تیم شش نفره دوومیدانی خراسان رضوی در مسابقات دو مدال طلا بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور که با حضور 150 ورزشکار از سراسر کشور در تاریخ های 25 و 26 خرداد در تهران پیگیری شد. در این رقابت ها حامد رجبی جوان پرتلاش گنابادی در پرتاب وزنه و مصطفی ماریان ورزشکار ارزنده مشهدی در پرتاب دیسک قهرمان شده و مدال خوشرنگ طلا را کسب کردند.
 
 

استعدادیابی ورزشی در تربت حیدریه

توسط: hvrazavi در يكشنبه، 27 خرداد ماه، 1403
استعدادیابی ورزشی با حضور 30 نفر علاقمند به ورزش در تربت حیدریه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، عباس نجاتی رئیس هیأت تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت: در راستای استعدادیابی و جذب افراد دارای معلولیت به ورزش، با همکاری بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان، تعداد 30 نفر مورد ارزیابی ورزشی قرار گرفته و به رشته مورد علاقه خود هدایت شدند.
 
 
 
 
 
 

دعوت رئیس هیأت استان به انتخابات

توسط: hvrazavi در شنبه، 26 خرداد ماه، 1403
محمدمهدی آخوندی طی پیامی از کلیه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان هیأت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. 
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، متن پیام رئیس هیأت به شرح زیر است:
با عنایت به تأکید و توصیه های مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای که فرموده اند: مسئله‌ مهمّی در مقابل مردم ماست که آن، مسئله انتخابات ریاست جمهوری است. من از همه ملت ایران تقاضا میکنم که با روشن‌بینی و هوشمندی و تیزبینی خود به این مسئله به صورت یک مسئله‌ ملّی و تاریخی نگاه کنند و آن را دست کم نگیرند، بدینوسیله از کلیه عزیزان مسئولین هیأت های استان، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان پرافتخار، دعوت می کنم برای اعتلای هرچه بیشتر ایران اسلامی، همچون گذشته حضوری پرشور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.
 

مچ انداز فیروزه ای سوم شد

توسط: hvrazavi در شنبه، 26 خرداد ماه، 1403
محسن طالبی ورزشکار شهرستان فیروزه در مسابقات مچ اندازی مستر یونیورس 2024 مدال برنز گرفت.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، مسابقات بین المللی مچ اندازی مستر یونیورس 2024 ایران طی روزهای 17 تا 19 خرداد ماه در تهران برگزار و محسن طالبی ورزشکار دارای معلولیت شهرستان فیروزه در این رقابت ها موفق به کسب گردن آویز برنز شد.
 

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir