دعوت نسرین شاهی به انتخابات

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 30 خرداد ماه، 1403
بانوی طلایی تیراندازی استان طی پیامی از مردم کشورمان برای حضور در انتخابات دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، متن پیام شاهی به این شرح است: 
هر انتخاباتی برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر داده و معطر می کند و امیدهای تازه ای در دل ها زنده می کند، من به عنوان عضوی از جامعه ورزش کشور، از همه هموطنان عزیزم به ویژه همه ورزشکاران جانباز و توان یاب کشور دعوت می کنم برای سرافرازی کشور در انتخابات حضور فعال و پرشورتر از همیشه داشته باشند.
 

مردان والیبالیست در سرزمین گل لاله

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 30 خرداد ماه، 1403
تیم ملی والیبال نشسته کشور جهت حضور در تورنمنت بین المللی به هلند سفر می کند.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، هفتمین اردوی تیم ملی از 6 تیرماه در تهران برگزار و این تیم از 12 تیر ماه جهت حضور در  تورنمنت بین المللی آسن هلند به این کشور اعزام خواهد شد.
هادی رضایی سرمربی ارزنده استان در این خصوص اظهار داشت: در این تورنمنت 10 تیم درجه یک جهان حضور دارند که هشت تیم از این ده تیم در پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت و دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ملی محسوب می شود.
رضایی همچنین جهت حضور در این اردو، مهدی بابادی ورزشکار ارزنده استان را نیز فراخواند.
 

نسرین شاهی در اردوی تیم ملی

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 30 خرداد ماه، 1403
هفتمین اردوی تیم ملی تیراندازی از 6 تیر ماه به مدت 15 روز در تهران پیگیری خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، این اردو در راستای اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس 2024 در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار و نسرین شاهی بانوی طلایی استان جهت حضور در آن دعوت شده است.
 

دعوت مصطفی ماریان به اردوی تیم ملی

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 30 خرداد ماه، 1403
دوومیدانی کار جوان استان به اردوی تیم ملی کشور دعوت شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در هفته گذشته، مصطفی ماریان جوان پرتلاش استان که در این رقابت ها مدال طلا را کسب کرد به ششمین اردوی تیم ملی دعوت شد.
این اردو در راستای اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس 2024 از 28 خرداد ماه لغایت 15 تیر ماه در استان مرکزی برگزار می شود.
 

استعدادیابی بانوان در مشهد

توسط: hvrazavi در سه شنبه، 29 خرداد ماه، 1403
همایش بزرگ استانی استعدادیابی ورزشی بانوان زیر 23 سال در مشهد برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و توان یابان خراسان رضوی، بمنظور جذب افراد دارای معلولیت مستعد و علاقمند به ورزش و در جهت اجرای سیاست های فدراسیون در راستای تقویت تیم های ملی ورزشی جامعه هدف، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد و شهردار منطقه 9 مشهد، همایش بزرگ استانی استعدادیابی ورزشی بانوان زیر 23 سال در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 31/3/1403 درمجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار خواهد شد.
 

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir