تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

مدرسه ورزش معلولین

  مدرسه ورزش معلولین برای اولین بار در مشهد افتتاح شد.

دبیر هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی اعلام کرد: مدرسه ورزش معلولین با همت این هیأت برای اولین بار در کشور در مشهد افتتاح و آمادگی خود را برای اوقات فراغت تابستان اعلام کرد.

هراتی گفت: این مدرسه شامل تمام رشته های ورزشی مرتبط با معلولین شده و از متقاضیان و علاقمندان به ورزش ثبت نام بعمل می آورد.

دبیر هیأت همچنین اعلام کرد: طی هماهنگی با کارشناسی محترم تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مقرر شد پوستر تهیه شده این مدرسه جهت کلیه مقاطع تحصیلی (دبستان ها، مدارس راهنمایی و دبیرستان های دخترانه و پسرانه) ارسال و انشاءالله معلولین دانش آموز را به صورت رایگان ثبت نام کرده و برنامه ریزی های لازم جهت اوقات فراغت تابستان سالجاری این عزیزان نیز بعمل آمده است. در ادامه پوستر ثبت نام برای کلیه مراکز مرتبط با معلولین از جمله بهزیستی - هلال احمر - کمیته امداد امام خمینی(ره) هم ارسال تا در معرض دید مراجعین معلول نصب گردد.

هراتی استعدادیابی و جلب ورزشکاران معلول برای رشته های ورزش معلولین را از اهداف مهم تشکیل مدرسه معلولین دانست و گفت: من امیدوارم معلولین عزیز مشهدی از این فرصت به خوبی استفاده کرده و ما در پایان این فصل ورزشکاران زیادی را جذب رشته های ورزشی مورد علاقه خودشان کرده باشیم.

هراتی در خاتمه ضمن اعلام شماره تلفن 8670202 دفتر هیأت برای تماس و راهنمایی بیشتر علاقمندان، از همه خواهران و برادران متقاضی خواست تا هرچه سریعتر در ثبت نام این مدرسه شرکت کرده تا انشاءالله از کلاس های ورزشی بهره برداری بهتری داشته باشند.

لازم به ذکر است هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی قبلاً مدرسه والیبال نشسته را در مشهد افتتاح کرده بود که با استقبال خوبی هم روبرو شد.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/133/مدرسه-ورزش-معلولین/