تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

بازگشت دونده نقره ای خراسان رضوی

 دونده جوان نقره ای مشهدی در میان استقبال پرشور وارد مشهد شد.

علی اصغر مرزبان جوان غیور و با استعداد مشهدی که در مسابقات جهانی IWAS مدال نقره را کسب کرده بود، دیروز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت.

در این مراسم باشکوه که با مساعدت حراست و مدیران فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد، دکتر پوریوسف معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی خراسان رضوی، صیامی رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هراتی دبیر هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین و جمعی از مدیران و مسئولین شهرمشهد حضورداشتند.

به هنگام ورود این جوان قهرمان، حلقه های گل توسط مدعوین به گردن وی انداخته شد و بازار خوشامدگویی و تبریک و روبوسی گرم گرم بود.

دکتر پوریوسف از حضور در این مراسم اظهار خوشحالی کرده و برای مرزبان آرزوی توفیق بیشتر کرد.

مرزبان در گفتگویی کوتاه به خبرنگار هیأت گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و به خاطر عدم حضور ورزشکاران در برخی از رشته های دوومیدانی، کلاس ها را ادغام کرده و این مسئله کار را برای ورزشکاران سخت کرد. در دو 100 متر هلند اول شد و ایران و تایلند به ترتیب دوم و سوم شدند.

مرزبان همچنین از کادر فنی مسابقات در فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، مربی و استادش در مشهد و همچنین از مسئولین هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی و بخصوص از پدر و مادرش که صمیمانه وی را حمایت کردند خالصانه تشکر و قدردانی کرد.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین براساس شعر «سالی که نکوست از بهارش پیداست» سال 90 را شروع خوبی برای ورزشکاران و قهرمانان خراسان رضوی آرزو دارد.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/130/بازگشت-دونده-نقره-ای-خراسان-رضوی/