تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

جوان طلایی به خانه برگشت

 تنیسور جوان مشهدی در میان استقبال مسئولین هیأت، مردم و بستگان خود وارد مشهد شد.

مریم ترابی دارنده اولین مدال طلای جهانی رشته تنیس روی میز از مسابقات جهانی IWAS روز جمعه به مشهد بازگشت.

در سالن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ضمن هماهنگی با حراست محترم، همه منتظر ورود قهرمان جوان و رشید مشهدی بوده و جمع زیادی از مسئولین هیأت، مربیان و سرپرستان و بستگان او حضور داشتند.

به محض ورود ترابی، خانم اسلامی نایب رئیس بانوان هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین به استقبال وی رفته و حلقه گل را به گردن او آویخت. عفت برنا مربی ارزشمند وی هم به همراه خانواده ترابی وی را در آغوش کشیده و به او تبریک گفتند.

زهرا اسلامی نایب رئیس بانوان هیأت ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم برای مریم ترابی آرزوی موفقیت کرد.

برنا مربی وی هم در گفتگویی کوتاه اعلام داشت: مریم ترابی با پشتکار و تلاش و همت خودش موفق به کسب این مقام شد و من ضمن خوشحالی از اینکه زحماتم نتیجه داده، از صمیم قلب امیدوارم این قهرمانی شروعی باشد برای موفقیت های بعدی و پی در پی او.

قهرمان جوان طلایی مشهدی هم سطح مسابقات را بسیار بالا توصیف کرده و گفت: من با توکل به خدا موفق شدم رقیب اماراتی خودم را شکست بدهم و از اینکه موفق شدم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورم خدا را شکر می کنم.

ترابی آرزوی خود را هم اینگونه اعلام کرد: من تلاش خودم را می کنم تا انشاءالله به یاری خدا در مسابقات دیگر هم برای کشور عزیزم افتخار کسب کنم و آرزوی می کنم که روزی بتوانم با همت و تلاش مربی بین المللی تنیس روی میز بشوم.

ترابی در خاتمه از مربی خودش تشکر کرد و همینطور از مسئولین فدراسیون و هیأت خراسان رضوی نیز قدردانی کرد.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برای ایشان و همه ورزشکاران آرزوی توفیق بیشتر داشته و جا دارد در همینجا از حراست و نیروی انتظامی مستقر در سالن فرودگاه شهید هاشمی نژاد و مدیریت آن فرودگاه به خاطر همکاری های همیشگی صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/129/جوان-طلایی-به-خانه-برگشت/