تاریخ : پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

قهرمانی دوباره آبفای خراسان رضوی

 

 تیم والیبال نشسته بانوان آبفای خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

نکاحی رئیس کمیته والیبال نشسته هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی اعلام داشت: مسابقات والیبال نشسته بانوان در دو رده سوپرلیگ و دسته یک با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمه از 18 اسفند ماه در سالن جانبازان مجموعه ورزشی تختی با میزبانی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی به مصاف هم رفتند و در نهایت در روز جمعه 20 اسفند ماه این مسابقات به پایان رسید.

وی گفت: در سوپرلیگ تیم بانوان آبفای خراسان رضوی قهرمانی خود را تکرار کرد. تیم های فولاد ماهان اصفهان و هیأت لرستان دوم و سوم شدند. در دسته یک این مسابقات هیأت زنجان، هیأت گلستان و فساء فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس کمیته والیبال نشسته خراسان رضوی از عدم حضور رسانه ها و خبرگزاری ها گله کرد و گفت: علیرغم اعلام کتبی روابط عمومی هیأت به کلیه رسانه ها، صدا و سیما و خبرگزاری ها، متأسفانه مثل همیشه هیچ خبری از تهیه گزارش و تصویربرداری نبوده و این امر اسباب گله و شکایت مسئولین تیم ها شد.

روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی برخود لازم می داند از شرکت آبفای خراسان رضوی صمیمانه تشکر کرده و این پیروزی ارزشمند را به مدیریت و کارکنان آن شرکت تبریک بگوید.






منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/121/قهرمانی-دوباره-آبفای-خراسان-رضوی/