تاریخ : چهارشنبه، 10 آبان ماه، 1391
موضوع : هیات

انتخاب بانوی برتر اخلاق

 بانوی برتر اخلاق در سال 88 مشخص شد.


طبق اطلاع روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی، خانم نرگس خزایی ورزشکار معلول استان خراسان رضوی در سومین همایش فرزندان آفتاب موفق به کسب عنوان شایسته بانوی برتر اخلاق شد.

این همایش هیجدهم دی ماه همزمان با سالگرد فوت شادروان غلامرضا تختی در تهران و در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و در هر رشته نفرات برتر نیز مشخص که در رشته های ورزشی جانبازان و معلولین آقایان جوکار، میرزایی و خانم خزایی بعنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند. در این میان خانم نرگس خزایی به عنوان بانوی برتر اخلاق تعیین شد.

نرگس خزایی از ورزشکاران با اخلاق و با پشتکار فوق العاده استان خراسان رضوی در رشته تنیس روی میز است که سال گذشته نیز به مسابقات پارالمپیک پکن اعزام شد. وی دارای عنوان های ورزشی زیادی در مسابقات داخلی و بین المللی است.

گفتنی است نشریه مشق آفتاب هرساله از میان نخبگان ملی در تمام رشته های ورزشی نظرسنجی به عمل آورده و سال 88 را با تعداد 4000 نفر شروع و در پایان در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولین رده بالای کشور برگزار شد، نفرات برتر هرگروه تعیین و ضمن دریافت تندیس طلایی از دست مسئولین، هدایایی نیز دریافت نمودند.

هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی این انتخاب شایسته را به خانم خزایی و خانواده محترم وی صمیمانه تبریک گفته و برخود می بالد که ورزشکارانی همچون مشارالیها را تحت پوشش خود دارد.





منبع این مقاله : :هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی
آدرس این مطلب : http://kh-rscd.ir/11/انتخاب-بانوی-برتر-اخلاق/