آمادگی استاندار برای رشد ورزش جانبازان و معلولین

توسط: hvrazavi در شنبه، 3 دي ماه، 1401
استانداری خراسان رضوی برای همه گونه همکاری با جامعه ورزش جانبازان و معلولین آمادگی کامل دارد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی، دکتر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی این مطلب را در ملاقات با اعضای هیئت رئیسه هیأت استان در دفتر ایشان عنوان نمود. استاندار خراسان رضوی با تأکید بر نیاز ورزشکاران دارای معلولیت اضافه کرد: باید کارشناسان امر این نیاز را شناسایی و با ارائه پیشنهادات منطقی از ظرفیت موجود و همچنین بررسی امکانات و نیز پروژه های ناتمام ورزشی این افتخارآفرینان را حمایت کنیم.
دکتر نظری در این جلسه بر اراده و تصمیم و برنامه ریزی جدی در این زمینه صحه گذاشته و آمادگی استانداری را برای انجام تصمیمات منطقی و زودبازده اعلام نمود.
مصطفی صفایی رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین با قدردانی از استاندار خراسان رضوی، گزارش عملکرد سالهای 1400 و سالجاری را ارائه و از استاندار استان درخواست حمایت در واگذاری مجموعه ورزشی 15 خرداد به هیأت استان و همچنین تأکید و ابلاغ مجدد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان و معلولین استان شد.
گفتنی است در این دیدار، دکتر شمقدری، دکتر شیران، دکتر حسینی کفشدار و بقیه اعضای هیئت رئیسه هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین، طی سخنانی از استاندار خراسان درخواست مساعدت و حمایت بیشتر از ورزشکاران هیأت نمودند.
همچنین دکتر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه با اعلام آمادگی واگذاری مجموعه ورزشی 15 خرداد به هیأت استان گفت: اینکه ورزش جانبازان و معلولین بایستی با نگاه خاص و ویژه دیده بشود قطعاً مورد نظر هست و واگذا ری مجموعه یک سازوکار ویژه هم نیاز دارد که باید قانونی و از طریق روال اداری راهکارهای مربوطه پیگیری بشود.
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 درخشش پسران دوومیدانی کار  [ پنجشنبه، 2 شهريور ماه، 1402 ] 246 مشاهده
 برگزاری جلسه هیئت رئیسه  [ پنجشنبه، 20 تير ماه، 1398 ] 1235 مشاهده
 بولتن افتخارات باشگاه ثامن الحجج  [ دوشنبه، 24 فروردين ماه، 1394 ] 2366 مشاهده
 دیدار با مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس  [ يكشنبه، 3 مرداد ماه، 1400 ] 399 مشاهده
 قهرمانی دختران دوومیدانی کار استان  [ پنجشنبه، 16 ارديبهشت ماه، 1395 ] 3908 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir