همایش با شکوه ویلچررانی

توسط: hvrazavi در شنبه، 21 خرداد ماه، 1401
همزمان با ولادت پرخیر و برکت امام هشتم، بزرگترین همایش ویلچررانی در مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی، بیش از 80 ویلچرران در سالروز ولادت خجسته حضرت امام رضا (علیه السلام) در همایش بزرگ ویلچررانی شرکت کردند.
در مراسم پایانی این همایش در محل سالن ورزشی ایثار مجتمع جانبازان امام خمینی(ره) که با حضور مدیران ارشد شهرداری مشهد برگزار شد، مصطفی صفایی از همت والای شهردار مشهد و دکتر شکوری مشاور شهردار در امور جانبازان و معلولین و همچنین سیدحسین غیاثی معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری، سرهنگ مشمول رئیس تربیت بدنی سپاه امام رضا(علیه السلام) و سرهنگ حسین زاده رئیس تربیت بدنی بسیج سپاه قدردانی ویژه کرده و گفت: از اینکه در سالجاری شهرداری مشهد را در کنار ورزشکاران افتخارآفرین جانباز و معلول می بینیم بسیار خوشحالم و امیدوارم که این حمایت همچنان ادامه داشته باشد.
دکتر شکوری مشاور شهردار در امور جانبازان و معلولین در این مراسم از حضور خیل عظیم ویلچررانان تشکر کرد و این حرکت بزرگ را سرآغاز فعالیت های ورزشی دانست و افزود: شهرداری مشهد با افتخار در کنار عزیزان جانباز و معلول هست و از هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خواست تا با قدرت اینگونه فعالیت ها را طراحی و اجرا نماید.
گفتنی است در این مراسم به 20 نفر از ویلچررانان هدایایی تقدیم شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 تربت جام داراي رئيس هيأت شد  [ پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391 ] 4934 مشاهده
 جشن شادی ولادت حضرت زهرا  [ يكشنبه، 3 بهمن ماه، 1400 ] 632 مشاهده
 قهررمانی پیشکسوتان  [ سه شنبه، 26 اسفند ماه، 1393 ] 3012 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir