نشست خبری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور

توسط: hvrazavi در شنبه، 2 بهمن ماه، 1400
پس از 5 سال تعطیلی و با هدف جذب استعدادهای جوان برای تیم های ملی والیبال نشسته کشور، مسابقات قهرمانی کشور «جام فجر» در مشهد برگزار می شود.
این مطلب را هادی رضایی سرپرست کل مسابقات در نشست خبری این رقابت ها با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد. وی در ادامه اظهار داشت مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور با شرکت 30 تیم از 15 بهمن ماه در شش گروه پنج تیمی برگزار و 21 بهمن ماه هم به لطف خدا اختتامیه رقابت ها خواهد بود.
رضایی با اشاره به فعالیت هفت نفره در قالب تیم استعدادیاب برای تیم های ب ملی، امید و جوانان در این مسابقات گفت: ما در این رقابت ها به حفظ جایگاه 35 ساله تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات بین المللی و جهانی و پارالمپیک و لزوم پشتوانه جوان تیم ملی نیز نظر خاص داریم.
هادی رضایی در پایان از ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این رقابت ها خطاب به سایر سازمان ها و ادارات بخصوص شهرداری مشهد خواست هر کمکی را که می توانند برای این مسابقات انجام دهند.
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 نوای الغوث الغوث در مجموعه 15 خرداد  [ يكشنبه، 28 خرداد ماه، 1396 ] 2013 مشاهده
 هفت بانوی بسکتبالیست در اردو  [ پنجشنبه، 21 ارديبهشت ماه، 1402 ] 168 مشاهده
 دیدار مدیر کل از هیأت جانبازان و معلولین  [ دوشنبه، 17 آذر ماه، 1393 ] 3819 مشاهده
 هادی رضایی در آلمان  [ چهارشنبه، 8 مهر ماه، 1394 ] 2072 مشاهده
 گرامیداشت هفته وحدت در کاشمر  [ يكشنبه، 11 آبان ماه، 1399 ] 666 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir